تاریخ انتشار: 1400/06/04 10:46
کد خبر: 34441

آیا رضایتنامه جلالی برای استقلال صادر می شود؟

باشگاه استقلال خواهان بخدمت گیری ابوالفضل جلالی بازیکن سایپا شده است ودر این خصوص با باشگاه او وارد مذاکره رسمی شده است.
 آیا رضایتنامه جلالی برای استقلال صادر می شود؟

 حسین خوش نظر سرپرست تیم سایپا در خصوص سیاست گذاری باشگاه برای فصل پیش رو می گوید: به هیچ یک از بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه سایپا هستند، رضایت‌نامه نمی‌دهیم. البته درباره ابوالفضل جلالی مکاتباتی با استقلال صورت گرفته اما هنوز این باشگاه تقاضای سایپا را انجام نداده است. وی از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد دارد و آن‌ها هم برای جذب جلالی با باشگاه سایپا نامه نگاری کرده‌اند. باشگاه‌هایی که خواستار جذب جلالی هستند در گذشته هم از سایپا بازیکن گرفته‌اند و اکنون هم شرایط خیلی خوبی دارند. احتمال دارد یکی از این باشگاه‌ها در نهایت جلالی را جذب کند‌.

او که پیرامون این موضوعات با خبرنگار فارس صحبت می کرد در خصوص انتخاب سرمربی آینده تیم هم گفت: این موضوع را مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پیگیری می‌کنند و سعی دارند از بین گزینه‌های موجود بهترین انتخاب را داشته باشند تا سایپا فصل آینده حضور قدرتمندانه‌ای در مسابقات داشته باشد.

گفتنی است تیم سایپا منتظر رای دادگاه بین المللی ورزش در خصوص دیدار با پیکان است و اگر سه امتیاز این بازی به حساب باشگاه سایپا برگردد این تیم مهیای حضور در بازی های لیگ برتر می شود و در غیر اینصورت فصل آینده یکی از 18 تیم حاضر در لیگ یک خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdgka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن مد نظر فرهاد منتظر یک امضا