تاریخ انتشار: 1400/06/04 14:36
کد خبر: 34428

تغییر مجدد محل برگزاری دیدار ایران و عراق

روزنامه های استاد الدوحه و الرایة از تغییر استادیوم برگزاری دیدار ایران و عراق برای سومین بار خبر دادند.
 تغییر مجدد محل برگزاری دیدار ایران و عراق

پس از محرومیت تیم ملی عراق از برگزاری دیدارهای خانگی خود در خاک این کشور، فدراسیون فوتبال عراق کشور قطر را به عنوان محل برگزاری دیدارهای خانگی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر اعلام کرد.

تیم ملی عراق در نخستین دیداری که میزبانی آن را برعهده دارد، باید در تاریخ 16 شهریور به مصاف ایران برود. در حالیکه در ابتدا اعلام شد استادیوم الوکره به عنوان میزبان این دیدار انتخاب شده، اما صفحه رسمی فدراسیون فوتبال عراق در توئیتر چند روز پیش اعلام کرد که دیدار دو تیم در ورزشگاه الغرافه برگزار خواهد شد.

اما در حالیکه چند روز تا آغاز رسمی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 باقی مانده است، امروز روزنامه های استاد الدوحه و الرایة قطر در خبری مدعی شدند که کنفدراسیون فوتبال آسیا، استادیوم بین المللی خلیفه را به عنوان محل برگزاری دیدار دو تیم ایران و عراق انتخاب کرده است.

 ورزشگاه بین‌المللی خلیفه (ستاد خلیفة الدَّولی) ورزشگاه ملی قطر و بخشی از مجموعهه ورزشی چندمنظوره در شهر دوحه است. این استادیوم که در ابتدا با ظرفیت 20 هزار نفر ساخته شده بود، پس از بازسازی گنجایش آن به 50 هزار نفر افزایش یافت. در سالهای اخیر، بازی های تیم ملی قطر در مسابقات رسمی و دوستانه در این ورزشگاه برگزار شده است. این استادیوم زیبا قرار است میزبان بازی های جام جهانی 2022 نیز باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39kmpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 تیم داوری دیدار ایران – عراق مشخص شد