تاریخ انتشار: 1400/06/06 19:54
کد خبر: 34332

قایدی: رفتن من رنج استقلال را تسکین می دهد

وب سایت دبی اسپورت با اشاره به آخرین پست اینستاگرامی مهدی قایدی، به خداحافظی او با هواداران استقلال پرداخته است.
 قایدی: رفتن من رنج استقلال را تسکین می دهد

پنج روزی از انتقال رسمی مهدی قایدی به تیم شباب الاهلی امارات می گذرد. این بازیکن پس از موافقت مدیرعامل و سرمربی استقلال، راهی امارات شد تا به فوتبال خود در این کشور ادامه دهد. تصمیمی که باعث ناراحتی هواداران استقلال بخاطر از دست دادن یکی از مهره های تأثیرگذار تیمشان شد.

وب سایت دبی اسپورت با وجود گذشته 5 روز از آخرین پست اینستاگرامی قایدی و خداحافظی او با هواداران استقلال، امروز به آن پرداخته است. این وب سایت نوشته: مهدی قایدی ستاره جدید شباب الاهلی (شوالیه های سرخ)، برخی از انگیزه هایی که او را ترغیب به ترک باشگاه استقلال ایران کرد، مطرح نمود.

قایدی چهار فصل گذشته را در باشگاه تهرانی گذرانده بود و در فصل 2016-2017 با آنها قهرمان جام حذفی ایران شد. این بازیکن 22 ساله آخرین پیام خود را از طریق برنامه اینستاگرام برای طرفداران استقلال ارسال کرد.

قایدی پست خود را به زبان فارسی آغاز کرد و گفت: این بهترین چهار سال زندگی من بود و تمام آنچه من دارم به لطف این تیم است. شاید دوران حرفه ای من در جمع آبی ها به پایان رسیده باشد، اما من همیشه پسر باشگاه استقلال خواهم بود و دوباره این پیراهن گرانبها را بر تن خواهم کرد.

این بازیکن ملی پوش ایرانی در مورد انتقالش به جمع شوالیه های سرخ توضیح داد: خوشحالم که در این روزهای سخت از باشگاه استقلال نقل مکان می کنم. این باشگاه از مشکلات اقتصادی شدیدی رنج برده  و اکنون می تواند آن را کاهش دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ege5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی قایدی در شباب الاهلی به یاد استقلال