تاریخ انتشار: 1400/06/09 11:16
کد خبر: 34200

ویسی مربی نترس و خلاقی است / هواداران صبور باشند

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که ویژگی اصلی ویسی، نترس بودن او و خلاقیتش است، گفت: او حتی عنوان کرده که اگر پنجره باز نشود با تیمی از جوانان در لیگ و آسیا شرکت می کنیم که این، شجاعت و جسارت او را نشان می‌دهد.
ویسی مربی نترس و خلاقی است / هواداران صبور باشند

میثم سلیمانی در گفت و گویی، درباره شرایط تیم فولاد با توجه به تغییرات انجام شده، اظهارکرد: به نظر من انتخاب ویسی، انتخاب شایسته ای برای فولاد است و لیاقت این سمت را در تیم بزرگ فولاد دارد. او کارنامه فوق العاده خوبی دارد و سالی که من در فولاد بازی می کردم و تیم قهرمان شد، ویسی مربی بود و با استقلال خوزستان نیز قهرمان لیگ برتر شده است. به هر حال با دانش فنی و روانشناسی و مدیریتی که این مربی دارد، به نظرم اگر پنجره فولاد باز شود و چند بازیکن خوب نیز جذب شود، می تواند در این تیم هم موفق باشد.

وی بیان کرد: ویژگی اصلی ویسی، نترس بودن او و خلاقیتش است. در گذشته با او همبازی بودم و هم مربی ام بود و می دانم که مربی شجاعی است. وقتی هدایت تیمی که پنجره اش بسته است را می پذیرد، یعنی با جان و دل این مسئولیت را پذیرفته است. حتی او عنوان کرده که اگر پنجره باز نشود با تیمی از جوانان در لیگ و آسیا شرکت می کنیم که این نیز شجاعت و جسارت او را نشان می دهد.

بازیکن سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه نیز گفت: در حال حاضر بازیکنان خوبی در تیم ماندند و باشگاه با آن ها تمدید کرد. امیدوارم بازیکنانی که واقعا لیاقت تیم فولاد را دارند، حفظ شوند. امیدوارم پنجره باز و تیم نیز تقویت شود تا فولاد با قدرت و خیال راحت وارد مسابقات شود.

وی ادامه داد: هواداران باشگاه فولاد آن قدر فهیم هستند که شرایط فعلی باشگاه و تیم را درک کنند. هواداران باید به آقای ویسی زمان بدهند و از او حمایت کنند تا بتواند نتیجه بگیرد. داشتن حوصله و صبر در این مقطع زمانی اهمیت زیادی دارد تا فولاد روند خود را طی کند و در نهایت عملکردش خوشحالی هواداران را در بر داشته باشد.

سلیمانی عنوان کرد: گرشاسبی نیز مدیر خوب فوتبالی، کاربلد و با دانش است و مطمئن هستم که با جان و دل به دنبال باز شدن پنجره باشگاه است و اکنون تمام فکر و دغدغه او همین موضوع است. حضور او به عنوان یک مدیر جسور در باشگاه فولاد باعث خوشحالی است. امیدوارم با حضور این مدیر و ویسی، یکی دو فصل بسیار خوب را پشت سر بگذاریم.

وی در پایان نیز خاطر نشان کرد: نکونام و همکارانش در دو سالی که در فولاد بودند واقعا برای تیم زحمت کشیدند و قدردان او هستیم. نکونام و آذری برای فولاد کم نگذاشتند و با جان و دل کار کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rw8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عبدالله ویسی، سرمربی فولاد خوزستان در لیگ ۲۱