تاریخ انتشار: 1400/06/10 13:46
کد خبر: 34141

تات: برای طول نکشیدن مکالماتم با اسکوچیچ تجربه کافی دارم!/ همه چیز رو به راه است

مربی تیم ملی فوتبال ایران شرایط این تیم پیش از دیدار با سوریه را خوب و مناسب توصیف کرد.
 تات: برای طول نکشیدن مکالماتم با اسکوچیچ تجربه کافی دارم!/ همه چیز رو به راه است

ماریو تات در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه گفت: فردا (پنجشنبه) بازی مهمی خواهیم داشت و برای این برهه سختی که در پیش داریم، باید برای صعود به جام جهانی بجنگیم. 10 مسابقه پیش‌رو داریم و باید بهترین نتایج را بگیریم. همه چیز رو به راه و مناسب است. فقط چند مصدومیت کوچک در تیم وجود دارد که کار ما را سخت نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه ایران باید در همه مسابقات پیروز شود، تصریح کرد: هر زمان که «باید» در کار است، کار سخت‌تر می‌شود. تیم باکیفیت و باتجربه‌ای داریم و در شرایط سخت بحرین هم بهترین نتایج را گرفتیم. همه تیم‌های این مرحله به‌سختی می‌جنگند تا بهترینِ خودشان باشند و به جام جهانی صعود کنند. ایران به‌عنوان یکی از غول‌های آسیا، به دنبال صعود به جام جهانی و کسب سه امتیاز در همه مسابقات است.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درخصوص وضعیت حضور دراگان اسکوچیچ پس از ابتلا به کرونا و نحوه ارتباط با او در صورت غیبت سرمربی یوزهای ایرانی گفت: تا آخرین لحظه، امید خود را حفظ می‌کنیم که اسکوچیچ کنار ما باشد. او روزهای سختی را گذرانده و باور داریم می‌تواند شرایط حضور کنار زمین را پیدا کند. اگر این اتفاق رخ ندهد، اسکوچیچ مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کند و حتماً در طول بازی، با او در تماس خواهیم بود. اسکوچیچ می‌تواند نکات مد نظر خود را منتقل کند و من به‌عنوان دستیار او، کارهای لازم را پیگیری می‌کنم. من با 22 سال سابقه سرمربیگری، تجربه کافی دارم که مکالماتم با اسکوچیچ در طول مسابقه به درازا نکشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdgxn

آخرین اخبار