تاریخ انتشار: 1400/06/10 19:36
کد خبر: 34131

ترافیک بازیکنان پیشین پرسپولیس و استقلال در سپاهان

به‌نظر می‌رسد در لیگ بیست‌ویکم شاهد تشکیل سرخابی‌ترین سپاهان تاریخ فوتبال ایران خواهیم بود.
ترافیک بازیکنان پیشین پرسپولیس و استقلال در سپاهان

محرم نویدکیا تا‌کنون برای فصل آینده 3 خرید مهم انجام داده که هر 3 سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال را داشته‌اند. جنجالی‌ترین صید سپاهان شهریار مغانلو بود که همین فصل گذشته برای پرسپولیس بازی کرد و قرمزها تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن او نبودند. با این حال ابتکار عمل دست سانتاکلارا بود و سپاهان بعد از توافق با باشگاه پرتغالی کار را تمام کرد. دیگر خرید مهم سپاهان هم مسعود ریگی است که در لیگ بیستم در پست هافبک دفاعی برای استقلال توپ می‌زد. جدایی او هم برای هواداران استقلال ناگوار بود، اما گویا ریگی برسر مسایل مالی با باشگاه به توافق نرسید. خرید سوم محرم نیز فرشاد احمدزاده است که 2 دوره در پرسپولیس بازی کرده و در این پنجره از فولاد خوزستان به تیم اصفهانی منتقل شد.

سپاهان از فصل گذشته هم سرخابی‌هایی داشت که احتمالا حضور همگی آنها در این تیم ادامه خواهد یافت.

سجاد شهباززاده به‌عنوان آقای گل لیگ بیستم با وجود پیشنهادهای مهمی که دریافت کرد، راضی شد قراردادش را تمدید کند. سجاد سابقه بازی در استقلال را دارد.

سروش رفیعی هم که قبلا برای پرسپولیس توپ زده، بعد از ناامیدی از بازگشت به این تیم در سپاهان ماندگار شد. شایان مصلح و روح‌الله باقری، 2 بازیکن قبلی پرسپولیس و استقلال هم احتمالا طلایی‌پوش باقی خواهند ماند. به این لیست باید امید نورافکن، مدافع- هافبک پرحاشیه و پیشین استقلال را هم اضافه کرد.این یعنی شمایل جدید سپاهان برای هواداران فوتبال در ایران آشناتر از هر زمان دیگری خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9d7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای مهندس با سپاهان تمدید کرد