تاریخ انتشار: 1400/06/13 00:04
کد خبر: 34026

موسوی: نکونام با تمام سختگیری‌هایی که داشت، خیلی به من کمک کرد

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام با وجود سختگیری‌های زیادی که در مربیگری داشت، خیلی فصل گذشته به من کمک کرد.
موسوی: نکونام با تمام سختگیری‌هایی که داشت، خیلی به من کمک کرد

مهران موسوی، در ارتباط با فصلی که با فولاد پشت سر گذاشت گفت: دلیل حضور من در فولاد خوزستان، جواد نکونام بود و باید از او تشکر کنم که یک چالش جدید جلوی پای من گذاشت و با سختگیری‌هایی که داشت، خیلی به من کمک کرد. من خودم را مدیون آقا جواد می‌دانم و چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم.

وی افزود: ما فصل ارزشمندی را پشت سرگذاشتیم و با اینکه فصل گذشته بسیار فرسایشی و سخت بود در نهایت قهرمان جام حذفی شدیم که این اتفاق برای هواداران فولاد و مردم خوزستان خوشحال کننده بود.

موسوی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: باید از زحمات جواد نکونام و سعید آذری تشکر کنم و با وجود اینکه فصل سختی را پشت سرگذاشتیم اما عملکرد خوبی داشتیم و در نهایت توانستیم با قهرمانی در جام جذفی به سهمیه لیگ قهرمانان هم دست پیدا کنیم.

مدافع فولاد در ارتباط با تمدید قراردادش با این باشگاه گفت: بعد از صحبت‌هایی که با آقای گرشاسبی و ویسی داشتم، در نهایت قراردادم را تمدید کردم. من در پیکان نیز با این دو عزیز کار کردم و دوست داشتم در فولاد بمانم. ما باید در فصل آینده عملکرد بهتری داشته باشیم و قطعا چالش سختی پیش روی فولاد خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dwqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


موسوی با فولاد تمدید کرد