تاریخ انتشار: 1400/06/16 15:05
کد خبر: 33831

خبرهای خوب برای تیم‌های نفتی خوزستان

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به خبرهای خوب برای تیم‌های نفتی استان جهت رفع مشکلات مالی‌شان برای حضور در لیگ بیست و یکم فوتبال، گفت:‌ به زودی با هماهنگی که میان وزارت نفت و وزارت ورزش صورت گرفته است، دو تیم نفتی خوزستان از نظر مالی شارژ خواهند شد.
خبرهای خوب برای تیم‌های نفتی خوزستان

شافشین حیدری در گفت‌وگویی، اظهار کرد: پس از دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان جهت رسیدگی به وضعیت باشگاه‌های ریشه‌دار نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان، طی روزهای گذشته جلسات خوبی در تهران برگزار شد و شخص وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر این‌که خوزستان یکی از استان‌های ریشه‌دار در ورزش و خصوصا فوتبال است، عنوان کرد که باتوجه به شعار دولت باید تمام تلاش و توان خود را به کار بگیریم تا دغدغه مردم فوتبال‌دوست خوزستان را در مورد تیم‌های نفتی کاهش دهیم.

وی ضمن تشکر از وزیر نفت و نگاه بسیار خوب او به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: در این چند روز جلسات خوبی در وزارت ورزش و وزارت نفت برگزار شد که خبرهای خوبی برای تیم‌های نفتی خواهد بود. باتوجه به این‌که هم‌اکنون دولت و مجلس در حال تدوین برنامه هفتم توسعه هستند، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی خوبی جهت رفع محدودیت‌ها و منابع حمایتی از تیم‌های نفتی خوزستان نیز در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به این‌که به زودی با هماهنگی که میان وزارت نفت و وزارت ورزش صورت گرفته است، دو تیم نفتی خوزستان از نظر مالی شارژ خواهند شد، افزود: در این بین نیز پیگیری‌ها و تلاش‌های نمایندگان خوزستان قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: همچنین امیدوارم طی یکی دو روز آینده کار اداری حمایت‌های مالی در نظر گرفته شده برای تیم‌های نفتی خوزستان به نتیجه برسد و تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان بتوانند بدون دغدغه وارد بازار نقل و انتقالات شده و در لیگ برتر شرکت کنند.

حیدری با اشاره به این‌که هدف‌گذاری‌های وزیر ورزش در ایجاد نشاط و روح شادابی در جامعه با ورزش به عنوان یک اولویت و دستور کار برای تمام مدیران استانی ابلاغ شده است، ادامه داد: از سوی دیگر نیز دور کردن هرگونه دغدغه و نگرانی از همه فوتبال‌دوستان و هواداران تیم‌های فوتبال به ویژه تیم‌های ورزشی استان خوزستان، از مهمترین اولویت‌های وزیر محترم ورزش و ابلاغی به مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d9bnm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد تهامی با نفت آبادان تمدید شد