تاریخ انتشار: 1400/06/18 23:08
کد خبر: 33696

محرابی:فصل جدید رقابت‌ آلومینیم اراک با حمایت هواداران کلید می‌خورد

مدیرعامل باشگاه فوتبال آلومینیوم اراک گفت: فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر برای این باشگاه و تیم آلومینیم با نشاط و شادابی و حمایت همه جانبه هواداران کلید می‌خورد و در سایه تعامل و همدلی این تیم حماسه آفرینی خواهد کرد.
محرابی:فصل جدید رقابت‌ آلومینیم اراک با حمایت هواداران کلید می‌خورد

« حمید محرابی» شامگاه پنجشنبه در آئین آغاز تمرینات تیم فوتبال  آلومینیوم  اراک در جدید رقابت‌های لیگ برتر، افزود: با آغاز تمرینات بازیکنان جدید نیز جذب می‌شوند تا مهره‌های قوی برای این تیم تکمیل شود.

وی تاکید کرد: هفته آتی اردوی چندروزه در اراک دایر خواهد شدو  یک بازی تدارکاتی با ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شودکه بازیکنان پس از تمرین چندروزه، به اردوی خارج از استان اعزام خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه فوتبال آلومینیوم اراک بیان کرد: دور برگشت بازی تدارکاتی تیم آلومینیوم با ذوب آهن اصفهان نیز از دیگر برنامه‌های تیم است و بعد از انجام آن دوباره بازیکنان در تمرینات شرکت می‌کنند و بازی‌های تدارکاتی دیگری انجام می‌شود.

محرابی با اشاره به اینکه اسامی بازیکنان نهایی در پست‌های خالی اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود: در خصوص جذب بازیکن خارجی  باید در نشست هیات مدیره تصمیم نهایی گرفته شود ولی اولویت کنونی جذب  بازیکن ایرانی است و چنانچه  در این راستا مهره‌های مورد نظر نبود، پس از مطرح کردن در هیات مدیره و موافقت اعضا، اقدامات لازم در جذب بازیکن  خارجی به جریان می‌افتد.

وی ادامه داد: سه نفر در فهرست خارج از باشگاه بودند و تعدادی بازیکنان نیز از فصل گذشته در رده‌های سنی پایین‌تر قرار دارند که نسبت به جذب آنان اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک بیان کرد:  فراز و نشیب‌های زیادی در فصل گذشته برای این باشگاه و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیم اراک وجود داشت اما، با  همدلی دست اندرکاران تیم در شرایط دشوار همراه ماندند که جای تقدیر دارد.

محرابی تصریح کرد: اطمینان خاطر داشتم فصل اول به موفقیت کسب می‌شود که در این راستا تیم تا چهارم جدول هم صعود کرد و اکنون نیز امید می‌رود که کادر فنی و بازیکنان غیرتمندانه پای کار باشند و از هواداران که هیچ‌گاه مسئولان باشگاه را تنها نگذاشتند تقدیر می‌شود.  

مدیر عامل باشگاه آلومینیوم اراک ضمن خیر مقدم به  «رسول خطیبی» در فصل جدید لیگ برتر به جمع تیم آلومینیم اراک، گفت:  این تیم اگر در فصل آینده  باشگاه رتبه اول را کسب نکند به‌طور قطع از رتبه دوم پایین‌تر نخواهد آمد.

محرابی یادآور شد: تلاش بر این است که شبانه‌روز در خدمت تیم آلومینیم اراک باشیم و از هیچ‌کوششی برای موفقیت آن دریغ نکنیم.

وی عنوان کرد: امید می‌رود که با مساعدت بازیکنانی که تازه جذب تیم شدند همچون گذشته  افتخاری دیگر به کارنامه تیم فوتبال آلومینیم اراک افزوده شود.

 ‌مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: با حمایت  مسئولان استانی و کارگران شرکت آلومینیوم سازی اراک که همواره یاریگر تیم بودند امید است که نشاط اجتماعی با ورزش جوانمردانه و هدفمند در جامعه تقویت و ترویج شود.

باشگاه آلومینیوم اراک فصل گذشته با ۳۷ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rgxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از ۴.۴.۲ لوزی عنایتی تا دفاع آشفته ی تیم مهدی پاشا
اختصاصی/تحلیل فنی دیدار هوادار-چوکا