تاریخ انتشار: 1400/06/19 11:56
کد خبر: 33678

سیدجلال، وحید و سیامک؛ علیه سورپرایز در دوشنبه

در تیم پرسپولیس نفراتی حضور دارند که پیش از این راه سخت صعود به مراحل بالاتر آسیا را با این تیم طی کرده‌اند.
سیدجلال، وحید و سیامک؛ علیه سورپرایز در دوشنبه

پرسپولیس در شرایطی آخرین تمرین خود پیش از سفر به تاجیکستان را انجام داد که در لیست آسیایی پرسپولیس نفراتی هستند که پیش از این چندین بار در مراحل حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و همچنین بازیکنانی دیده می‌شوند که شاید در دوشنبه اولین بازی خود در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را تجربه کنند.

سید جلال حسینی، وحید امیری و سیامک نعمتی بازیکنانی که نام‌شان در لیست کاپیتان‌های پرسپولیس هم وجود دارد، بار دیگر یک رقابت آسیایی را در پیش دارند که این بار با سفر به تاجیکستان قرار است حال و هوای تازه‌ای را تجربه کنند. این سه بازیکن که در آخرین تمرین پرسپولیس در تهران هیچ نشانه‌ای از اضطراب در چهره‌شان پیدا نمی‌شود در چندسال اخیر بارها مراحل مختلف آسیا را تجربه کرده‌اند و می‌توانند تجربه‌های خود را به بازیکنان جدید منتقل کنند.

اگر یحیی بخواهد به همان سبک لیگ بیستم که با آن موفق به قهرمانی شد ترکیب بچیند؛ حسینی، امیری و سیامک نعمتی هر سه در دفاع پرسپولیس قرار می‌گیرند و کار دشواری مقابل خط حمله زهر دار استقلال تاجیکستان خواهند داشت. با این حال تجربه بالای این نفرات می‌تواند برگ برنده پرسپولیس باشد و قرارگیری یک خط دفاعی منسجم در تاجیکستان و ثبت کلین شیت راه صعود فینالیست فصل قبل را هموار خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be9a5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داور خوش‌یمن برای بازی پرسپولیس