تاریخ انتشار: 1400/06/24 12:15
کد خبر: 33434

عملکرد تازه‌واردهای استقلال؛ 99 در حد 100

امیر حسین حسین‌زاده، شماره 99 استقلال، یکی از بهترین بازیکنان آبی مقابل الهلال بود که هواداران را به آینده خودش در این تیم امیدوار کرد.
عملکرد تازه‌واردهای استقلال؛ 99 در حد 100

 یکی از کنجکاوی‌های هواداران استقلال برای بازی با الهلال این بود که فرهاد مجیدی قرار است تیمش را با چه ترکیبی روانه میدان کند. جای بازیکنان جداشده را چه کسی پرخواهد کرد و آیا نمایش امیدوارکننده‌ای خواهند داشت یا نه. جواب این سوالات نه تنها فقط برای بازی با الهلال که برای شروع یک فصل دیگر و رسیدن به جام قهرمانی بعد از چندین سال برای هواداران اهمیت داشت.

بیشترین شوت برای حسین‌زاده

با اعلام ترکیب، حضور امیرحسین حسین‌زاده جوان شاید بیش از بقیه تعجب‌برانگیز بود. امیرحسین حسین‌زاده انتخاب پرریسک و شجاعانه مجیدی برای این بازی بود. ریسکی که جواب داد و در باخت استقلال و بازی‌ متوسط بیشتر بازیکنان این تیم او توانست، توجهات را به خود جلب کند. او عملکرد خوبش را با بیشترین شوت در چارچوب برای استقلال شروع کرد. استقلال در این بازی 5 شوت در چارچوب داشت که دو شوت سهم حسین‌زاده بود. یک شوت خارج از چارچوب و یک شوت بلاک شده هم حاصل تلاش این بازیکن در طول 90 دقیقه بود. آماری که نشان می‌دهد او بیشتر از بقیه بازیکنان استقلال شوت به سمت دروازه حریف داشته است. در ارسال پاس کلیدی، وریا غفوری با 3 پاس و یک پاس بیشتر از او بهتر بود. 

با حضور حسین‌زاده، استقلالی‌ها یک بازیکن تکنیکی هم دارند. بازیکنی که هم خوب دریبل می‌زند و هم خوب خطا می‌گیرد. کاری که در این بازی به خوبی انجام داد و در این دو فاکتور هم رکورددار تیمش بود.

از او به عنوان جانشین مهدی قایدی یا جانشین فرشید اسماعیلی نام برده می‌شود اما این بازیکن در این بازی بیشتر در خط حمله و در کنار ارسلان مطهری بازی کرد. پستی که مشخص نیست در لیگ دچار تغییر خواهد شد یا نه. فارغ از پست و جای بازی، در روزی که هواداران استقلال کنجکاو بودند که ببینند خریدهای جدیدشان چه سورپرایزی برای آنها دارند شاید حسین‌زاده بیش از همه بقیه را امیدوار کرد.

عملکرد معمولی سایر تازه‌واردها 

عارف آقاسی روزی معمولی را در خط دفاع گذراند. همان اتفاقی که برای جعفر سلمانی در جناح چپ هم افتاد. عملکرد او به گونه‌ای بود که گزارشگر بازی اصرار داشت این بازیکن در پست غیرتخصصی‌اش بازی می‌کند!

آقاسی در دفاع روز متوسطی داشت. پاس‌های کوتاهش بیشتر به بازیکنان کناری بود و چند پاس بلند هم به قصد محوطه جریمه حریف داشت که همه آنها ناموفق بود. جعفر سلمانی در بازی با استقلال هم مانند تیم ملی خیلی زود کادرفنی را به تعویضش مجاب کرد. عجیب‌ترین آمار بازی را سلمانی با ارسال فقط 5 پاس در 60 دقیقه حضورش در زمین رقم زد. بازیکنی که نه در حمله و نه در دفاع حرفی برای گفتن نداشت و کادرفنی را حسابی بابت جناح چپ نگران کرد. 

زبیر نیک‌نفس در هافبک دفاعی پرتلاشی بود اما دو خطا در جایی بد انجام داد و در بازی هم نشان داد که هنوز به آمادگی و هماهنگی کامل نرسیده است. غیبت او در کارهای هجومی هم باعث شد تا فرهاد مجیدی در اوایل نیمه دوم مهدی‌پور را جانشین او کند.

امین قاسمی‌‌نژاد هم که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد یک شوت در چارجوب داشت. نکته امیدوارکننده بازی او اما پاس‌های خطرناکش به محوطه جریمه حریف بود. پاس‌هایی که هر کدام می‌توانست بوی گل بدهد. 

در کل با توجه به بازی سنگین با الهلال و اولین حضور تازه‌واردها نمی‌توان در مورد آنها به صورت قطعی اظهارنظر کرد و هواداران باید امیدوار باشند که آنها روز به روز با پیراهن آبی بهتر و بهتر شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jel5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رجبی: مجریان جواب خوبی به فریادشیران دادند