تاریخ انتشار: 1400/06/31 09:53
کد خبر: 33112

خلعتبری: محرم لطف کرد و ده را به من داد

از محمدرضا خلعتبری درباره خداحافظی نپرسید بخصوص که هنوز اینقدر با حس و حال موثر فوتبال بازی می‌کند.
خلعتبری: محرم لطف کرد و ده را به من داد

محمدرضا خلعتبری یک سال دیگر هم با سپاهان خواهد بود. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بالاخره وقتی باشگاهی مثل سپاهان بازیکنی را بخواهد نیازی به فکر کردن ندارد. سال گذشته هم با شهرخودرو قرارداد داشتم ولی جدا شدم و به باشگاه بزرگ و حرفه ای سپاهان آمدم. همیشه سپاهان برای من قابل احترام بوده و در این تیم راحت هستم و برای همین این جا را انتخاب کردم.

او در مورد شرایط سپاهان ادامه داد: شرایط خیلی خوبی داریم. ۱۲ روز در تهران بودیم و روز پنجشنبه اردوی ما به اتمام می‌رسد. قبل از آن هم یک هفته در اصفهان تمرین کردیم. یکسری بازیکنان از تیم ما جدا شدند و برایشان آرزوی موفقیت می کنیم. بازیکنان خیلی خوبی هم مانند مسعود ریگی،مغانلو،احمدزاده،میرزازاد و یک گلر خارجی به جمع ما اضافه شدند. انشالله بتوانیم فصل خوبی داشته باشیم و نتایج قابل قبولی بگیریم.

این بازیکن در خصوص پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ در دیدار دوستانه مقابل نساجی توضیح داد: من با آقای نویدکیا صحبت کردم بعد از اینکه محبی رفت گفتم که اگر می شود من شماره ۱۰ را بپوشم. یکی، دو بازیکن دیگر هم بودند که علاقه داشتند این شماره را بپوشند ولی آقای نویدکیا لطف کرد و به من داد.

خلعتبری در خصوص اینکه سپاهان فصل گذشته مدعی اصلی قهرمانی بود و در فصل آینده می تواند جام را بالای سر ببرد یا خیر گفت: فصل گذشته هم تیم ما پتانسیل قهرمانی را داشت که متاسفانه با اشتباهات خودمان در یکی دو بازی نتوانستیم قهرمان شویم ولی امسال شرایط خوبی داریم و بازیکنان خوبی هم اضافه شدند. انشاالله بتوانیم قهرمانی را بیاوریم و تیم ما این پتانسیل را دارد.

خلعتبری در خصوص اینکه جدایی مهره‌ها به سپاهان ضربه میزند یا خیر اینگونه توضیح داد: ما با توجه به نیاز هایی که داشتیم بازیکن جذب کردیم و صددرصد آقای نویدکیا روی بازیکنانی که گرفته شناخت داشته و هر بازیکنی که به اینجا آمده بهترین بازیکن فصل قبل تیم خودش بوده. مطمئنا در این فصل بازیکنانی که جذب شدند خیلی به ما کمک می‌کنند و انشالله که جای بازیکنان جدا شده را پر کنند.

مهاجم سپاهان در خصوص دیدار دوستانه‌ای که قرار است با گل‌گهر سیرجان برگزار کنند عنوان کرد: پنجشنبه با تیم آقای قلعه‌نویی بازی داریم. گل گهر تغییر و تحولات زیادی داشته و بازیکنان خیلی خوبی گرفته است. شرایط شان خیلی خوب است و آمادگی خوبی در بازی‌های دوستانه داشتند. ما می‌خواهیم بازی دوستانه خوبی انجام بدهیم و خودمان را محک بزنیم. بازی های لیگ تقریباً یک ماه دیگر شروع می شود و امیدوارم در این مدت بازی‌های دوستانه خوبی انجام بدهیم و نقاط ضعف مان را بدانیم که برطرف کنیم تا انشاالله در لیگ مشکلی پیش نیاید.

خلعتبری در پایان در مورد عملکرد هم تیمی اش یاسین سلمانی که این روزها تبدیل به یک ستاره در فوتبال شده است افزود: یاسین فوتبالیست خیلی خوب با توانایی بالا است. مطمئنا در سال‌های آینده خیلی بیشتر از این بازیکن می شنوید. انشالله شرایط برایش به گونه ای مهیا که لژیونر شود و با توجه به اینکه توانایی اش را دارد در تیم‌های خیلی خوب اروپایی توپ بزند. فصل قبل خیلی به ما کمک کرد برایش آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در فصل آینده هم خوب کار کند. در آینده هم می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

وی در خصوص اینکه در این فصل قصد خداحافظی دارد یا خیر گفت: تا موقعی که خوب باشم و کمک کنم بازی می‌کنم. تمام بازیکنان همانطور که یک روز فوتبال را شروع می‌کنند  یک روز هم باید خداحافظی کنند و این طبیعی است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwj9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازوبند سپاهان بر بازوی خلعتبری و پورقاز