تاریخ انتشار: 1400/07/02 13:19
کد خبر: 33017

سکوت سرپرست استقلال درباره احضار مجیدی

بهرام امیری سرپرست استقلال اعلام کرد که آنها از روز شنبه تمرینات خود را در یکی از زمین های تمرین شماره 2 آزادی یا نفت تهرانسر از سر می گیرند.
 سکوت سرپرست استقلال درباره احضار مجیدی

تمرین روز گذشته استقلال و راه ندادن بازیکنان این تیم به مجموعه ورزشی انقلاب، حواشی زیادی را به وجود آورد. غیبت بهرام امیری در تمرین دیروز که در روزهای گذشته نیز رخ داده بود، شایعاتی را درباره جدایی او به وجود آورد که این مسئله توسط باشگاه استقلال تکذیب شد.

سرپرست آبی ها در گفتگوی کوتاهی که با خبرگزاری دانشجو داشته، درباره برخی از مسائل این تیم به صحبت پرداخته است. بهرام امیری در خصوص مشکل پیش آمده برای تمرین استقلال در مجموعه انقلاب گفت: با وجود اینکه حمید سجادی دستور داده بودند مجموعه ورزشی انقلاب در اختیار استقلال قرار بگیرد اما متاسفانه به مشکل خوردیم و درصدد تغییر محل تمرین هستیم.

امیری در پاسخ به اینکه محل تمرین جدید آبی‌پوشان کجا خواهد بود گفت:  تمام کارهای مقدماتی برای استفاده از زمین‌های شماره دو آزادی و زمین نفت تهرانسر را انجام داده ایم و از شنبه پس از گرفتن تمام مجوزهای لازم تمریناتمان را در یکی از دو زمین از سر می گیریم.

سرپرست استقلال خاطر نشان کرد: تهرانسر و آزادی محصور هستند و لذا تیم با آرامش و تمرکز بیشتری می‌تواند تمرین کند از طرفی بازیکنان می‌گویند زمین نفت و آزادی نرم تر از زمین انقلاب است و تمرین در انقلاب می‌تواند موجب مصدومیت شان شود با در نظر گرفتن این مسائل، مقدمات حضور در آزادی یا تهرانسر را فراهم کردیم.

وی تاکید کرد: با تغییر مدیریت و بلاتکلیفی و مشکل امضای نامه ها برای دریافت مجوزها، کارها را سخت‌ و کندتر پیش می رود به هر حال گرفتن مجوزهای لازم چند روز زمان می‌برد ،اما به امید خدا تا شنبه کارها انجام و به زمین تمرین آزادی یا نفت تهرانسر منتقل می‌شویم و در آرامش به تمرینات ادامه خواهیم داد.

بهرام امیری در خصوص احضار فرهاد مجیدی در روز شنبه به کمیته اخلاق، اعضای جدید هیئت مدیره و نام مدیر عامل گفت: تا زمان قطعی نشدن نمی‌توانم در این باره صحبت کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qdpwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهانه بی بهانه؛ تیم را خودت بستی، مددی هم که نیست