تاریخ انتشار: 1400/07/03 13:32
واکنش مدیر جدید استقلال به شایعه برکناری مجیدی
کد خبر: 32968

مومنی: کاری به مدیریت قبل نداریم، فرهاد ادامه می‌دهد

عضو هیات مدیره استقلال شایعه جدایی فرهاد مجیدی را از این تیم تکذیب کرد.
 مومنی: کاری به مدیریت قبل نداریم، فرهاد ادامه می‌دهد

محمد مومنی که شب گذشته به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره استقلال انتخاب شد در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره حضور در این باشگاه با توجه به شرایط سخت موجود بیان کرد: به هر حال هواداران انتظارات بجایی دارند که کار را سخت می کند. باید تلاش زیادی انجام بدهیم و وقت زیاد بگذاریم تا نیازهای سرمربی تیم را برطرف کنیم و در حیطه مدیریتی شرایطی را برایش فراهم کنیم که مشکلی نداشته باشد و تنشی ایجاد نشود. در کنار این موضوع باید تلاش کنیم وحدت را بین هواداران برگردانیم و آنها به باشگاه اعتماد داشته باشند.

وی درباره شایعاتی که طی روزهای گذشته پیرامون برکناری فرهاد مجیدی وجود داشت، گفت: مجیدی سرمربی استقلال است و قرارداد دارد. مدیریت باشگاه عوض شده و نقطه نظرات هم نسبت به قبل متفاوت است. تمام فکر و ذکر ما ابقای فرهاد مجیدی و ایجاد وحدت بین هواداران است. انشاالله بتوانیم با همکاری یکدیگر مشکلات و معضلات را حل کنیم و اگر مشکلی هست با خردجمعی برطرف شود تا رضایتمندی هواداران به دست بیاید.

عضو هیات مدیره استقلال درباره مشکلات مالی باشگاه تاکید کرد: اول یک نکته را بگویم. اینکه ما قرار نیست توان مالی داشته باشیم که پول بیاوریم. ما باید به اعتبار استقلال منابع مالی را در اختیار بگیریم. به هر حال متد ها و روش هایی در افکارمان وجود دارد و البته باید از عزت و اعتبار باشگاه استفاده کنیم تا مشکلات مالی حل شود. حتما راهکارهایی داریم که می تواند به تیم کمک کند.

مومنی در پایان افزود: شک نکنید در مدت زمان کوتاه مشکلات مالی استقلال را رقع می کنیم و می توانیم با تزریق منابع مالی شرایط را بهبود ببخشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzwlr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مجیدی نباید راه استراماچونی را برود / در استقلال مشکلات زیادی وجود دارد