تاریخ انتشار: 1400/07/06 10:29
کد خبر: 32844

فعالیت فرهاد مجیدی بلامانع اعلام شد

کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قرار منع پیگرد صادر کرد.
 فعالیت فرهاد مجیدی بلامانع اعلام شد

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به اجرای رای قطعی فرهاد مجیدی (سرمربی تیم استقلال تهران) باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است.

هم چنین کمیته اخلاق در این راستا آرای دیگری را صادر کرد؛ باتوجه به اجرای رای قطعی فرشید اسماعیلی (بازیکن تیم استقلال تهران) باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است. از سویی باتوجه به اجرای رای قطعی محمد علینژاد (بازیکن اسبق باشگاه فوتبال آلومینیوم اراک) باتوجه به پرداخت جریمه نقدی فعالیت نامبرده در این خصوص از جانب این کمیته بلامانع است.

به تازگی کمیته اخلاق با صدور آراء فرهاد مجیدی و چند فوتبالی دیگر را تا اطلاع ثانوی از حضور در فوتبال محروم کرده بود؛ در صورتی که پرونده های مفتوحه علیه مربیان و بازیکنان با بی توجهی از سوی آنها روبرو شود کمیته اخلاق می تواند رای به جریمه نقدی و محرومیت تا اطلاع ثانوی دهد که  در بیشتر پرونده های اخیر این چنین بوده است و از ابتدا مشخص بود با پرداخت جریمه نقدی منع فعالیت ها لغو خواهد شد. هم چنین رییس کمیته اخلاق به تازگی اعلام کرده است موارد رسیدگی در پرونده هایی که به کمیته اخلاق می آید محرمانه و قابل افشاء نیست.

هم چنین پرونده هایی که راسا از سوی کمیته اخلاق بدان رسیدگی می شود به خاطر ترتیب اثر و متنبه شدن خاطی جریمه نقدی در نظر گرفته می شود و بازیکن و یا مربی تا جریمه نقدی را پرداخت نکند حق ادامه فعالیت در فوتبال را نخواهد داشت. به هر صورت فرهاد مجیدی – فرشید اسماعیلی و هم چنین محمد علی نژاد که به تازگی با جدایی از مس کرمان راهی آلومینیوم اراک شده با توجه به پرداخت جرایم نقدی در نظر گرفته شده منعی برای ادامه حضور در فوتبال نخواهند داشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wzw65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نماینده باشگاه استقلال در کمیته اخلاق