تاریخ انتشار: 1400/07/06 12:29
کد خبر: 32837

آجورلو مراقب وعده هایش باشد/هواداران دیگر تحمل ندارند

مدیر عامل استقلال باید مراقب وعده هایی که میدهد باشد چرا که آستانه تحمل هواداران پایین آمده است
آجورلو مراقب وعده هایش باشد/هواداران دیگر تحمل ندارند

در سال‌های اخیر مشکلات متعددی را برای عدم موفقیت استقلال می‌توان برشمرد که بسیاری از هواداران و پیشکسوتان سهم سؤمدیریت را در تیم بسیار پررنگ تر از دیگر دلایل می‌دانند.

بدون شک سرخابی‌های پایتخت خصوصا استقلال در چند سال اخیر یکی از بی ثبات ترین دوره‌های خود را از نظر مدیریتی پشت سر گذاشتند و با سر کار آمدن دولت و وزیر جدید امیدوارند به یک ثبات نسبی دست پیدا کنند.

سردار آجرلو که سابقه مدیر‌عاملی را در باشگاه‌هایی همچون پاس، استیل‌آذین و تراکتور در کارنامه دارد از سوی وزارت ورزش به عنوان مدیر عامل جدید استقلال منصوب شد و ظاهرا این انتخاب مورد استقبال هواداران هم قرار گرفته است.

آجرلو باید شدیداً متوجه مسؤلیت سنگینی که به عهده گرفته است باشد و بداند که هوادارن چه انتظار‌هایی از او دارند و مراقب وعده‌هایی که می‌دهد باشد.

سردار آجرلو در اولین اقدامش قرار داد فرهاد مجیدی سرمربی محبوب آبی پوشان به مدت سه فصل تمدید کرد و البته عقد قرار داد با فرزاد مجیدی به عنوان دستیار فرهاد از اقدامات قابل تأمل مدیر‌عامل جدید است.

وعده بازگرداندن مسعود ریگی هافبک فصل قبل استقلال که در نقل‌وانتقالات تابستانی به صورت رسمی به سپاهان منتقل شد از اتفاقاتی است که می‌تواند موجب نگرانی هواداران پر شمار آبی‌های پایتخت شود چرا که آنها را به یاد وعده‌های بعید مدیران پیشین باشگاه در سال‌های اخیر می‌اندازد که هیچگاه عملی نشد و استقلال را به سوی ناکامی سوق داد.

استقلالی‌ها دیگر تاب سومدیریت دوباره را ندارند و قطعا اگر قرار باشد مدیران جدید در عمل با قبلی‌ها تفاوتی نداشته باشند نباید توقع آرامش را داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mqj65

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مددی: دست‌های پشت پرده علیه من بود