تاریخ انتشار: 1400/07/06 13:43
کد خبر: 32835

توضیحات نظمی درباره آخرین وضعیت پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه تراکتور

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد این باشگاه مطالبات کوین کنستانت و پاتریک دی‌وایلد را پرداخت کرده است.
توضیحات نظمی درباره آخرین وضعیت پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه تراکتور

جمشید نظمی در واکنش به شایعات مربوط به کناره گیری‌اش از مدیرعاملی باشگاه تراکتور، اظهار داشت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد. من سر کارم هستم و چنین حرف‌هایی شایعه‌ای بیش نیست. می‌دانم این شایعه را چه کسی پخش کرده است، اما باید بگویم صحت ندارد.

وی درباره آخرین وضعیت پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه تراکتور و اینکه آیا مذاکرات برای پرداخت مطالبات استوکس، کنستانت و پاتریک به نتیجه رسیده است یا خیر، گفت: کار پرونده کنستانت و پاتریک تمام شده است و پول آنها را واریز کردیم. فکر می‌کنم امروز هم این پول به حساب آنها بنشیند و پرونده این دو نفر بسته شود. به احتمال 99 درصد پول استوکس را هم تا پایان هفته پرداخت خواهیم کرد، البته به شرطی که این بازیکن هم همکاری کند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور درباره نقل‌وانتقالات این تیم نیز تصریح کرد: ما در این مدت چند بازیکن جدید جذب کردیم، تقریباً تیم را بسته‌ایم و کارمان در نقل‌وانتقالات تمام است.

نظمی در پایان در واکنش به این موضوع که از فصل آینده در لیگ برتر قانون تفاضل گل حذف و بازی‌های رو در رو ملاک تعیین جایگاه تیم‌ها خواهد بود و اینکه آیا این موضوع به اطلاع باشگاه تراکتور رسیده است یا خیر، گفت: تا این لحظه هیچ‌کس با ما چنین صحبتی نکرده است. من هم تازه این موضوع را شنیدم، اما همانطور که گفتم تا الان چنین چیزی به ما اعلام نشده و کسی هم نظر ما را نخواسته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3koy6q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملی پوشان فولادی منتظر چراغ سبز ویسی