تاریخ انتشار: 1400/07/06 21:07
کد خبر: 32821

در مورد پدیده شگفت‌انگیزی به‌نام فراز کمالوند

حالا دیگر همه خسته شده‌اند، به ستوه آمده‌اند، کلافه هستند. قطعا فراز کمالوند به‌خودی خود آدم پرمخاطبی نیست و اخبار مربوط به او اهمیت چندانی ندارد، اما برای عاشقان پرشمار فوتبال ایران که هر روز اخبار مربوط به این حوزه را پیگیری می‌کنند، مواجه شدن با این حجم از خبرهای عجیب و غریب مربوط به این مربی غیرقابل تحمل شده است.
در مورد پدیده شگفت‌انگیزی به‌نام فراز کمالوند

 هر روز، هر روز و هر روز ممکن است گزارش‌هایی در مورد عقد یا فسخ قرارداد کمالوند با یک تیم منتشر شود. البته که در فوتبال ایران پدیده‌های عجیب و غریب زیاد داشته‌ایم، اما این یکی واقعا نوبر است و روی دست همه بلند شده. کمالوند در حالی به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان معرفی شده که رفت‌وآمدهای یکی دو سال اخیر او بین باشگاه‌های گوناگون واقعا بحث‌برانگیز بوده است.او سال99 سرمربی شاهین بوشهر شد، اما در نیمه‌راه این تیم را رها کرد تا به پیشنهاد فرهاد مجیدی برای دستیاری در استقلال پاسخ مثبت بدهد. باشگاه بوشهری به سختی با این مسئله کنار آمد، اما نهایتا فراز استقلالی شد. او بعد از مدت کوتاهی، مجیدی را هم رها کرد تا هدایت سایپا را در آخرین هفته‌های لیگ بیستم برعهده بگیرد. فراز بعد از کسب چند نتیجه ضعیف و نزدیک کردن سایپا به‌سمت دسته یک، پیش از پایان فصل استعفا داد و از این تیم هم جدا شد. این مربی تا جایی هم که می‌توانست به برخی بازیکنان سایپا اتهام زد. بعد هم او را رسما به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی کردند، اما حتی پیش از شروع فصل، قرارداد مورد نظر فسخ شد و فیروز کریمی جای کمالوند را روی نیمکت تیم تبریزی گرفت. این اتفاق در حالی رخ داد که فراز بعد از عقد قرارداد با تراکتور نطق پرشوری ایراد کرده و گفته بود آمده تا خودش را قربانی این باشگاه کند! حالا هم بعد از این همه تجربه درخشان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، کمالوند به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان معرفی شده است. زیباتر از این چه می‌خواهید؟
این که کمالوند کیست و چه می‌کند یک بحث جداگانه است و اینکه چرا در فوتبال ایران باید به چنین مربیانی تیم داده شود، یک بحث دیگر. باید از همه باشگاه‌هایی که پشت سر هم سراغ فراز می‌روند پرسید متر و معیارتان برای انتخاب او چیست؟ موفقیت‌های فنی؟ تعهد و پایبندی به باشگاه‌های قبلی؟ بی‌حاشیه بودن؟ واقعا با چه ملاکی کمالوند ظرف یک سال باید 5 باشگاه در فوتبال ایران عوض کند؟ 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xogjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترکیب احتمالی استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان