تاریخ انتشار: 1400/07/07 10:43
کد خبر: 32795

شجاعی اعلام آمادگی کرد!

مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی روز گذشته به تمرین تیم نساجی در اردوی ساری اضافه شد و اولین تمرین خود را با تیم مازنی در زمین پهنه کلا انجام داد.
شجاعی اعلام آمادگی کرد!

مسعود شجاعی فصل گذشته در میانه های راه بود که به همراه اشکان دژاگه اردوی تیم تراکتور را ترک کرد و تصور می شد با سیمای جدید و کمی اضافه وزن در تمرین نساجی حاضر شود اما بر خلاف تصور گرمی اضافه وزن نداشت و در اولین جلسه تمرین تیم نساجی هم کار بدنی انجام داد و هم در فوتبال و کارهای تاکتیکی پا به پای بازیکنان دوید.

این برای ساکت الهامی که در تراکتور هم مربی مسعود شجاعی بوده جای خرسندی داشت به این خاطر که مسعود شجاعی با وجود دوری چند ماهه از فوتبال تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرده و در فرم ایده آلی بسر می برد. این نشان می دهد مسعود هنوز می خواهد در فوتبال حضور داشته باشد و در ترکیب نساجی هم ارایه گر بازی های موثری باشد.

نساجی در دو بازی دوستانه ای که در برابر سپاهان و ذوب آهن انجام داد در خط دفاع با سه مدافع بازی کرد و این نشان می دهد با بهره گیری از دو بازیکن کناری در خط حمله می خواهد ارایه گر بازی تهاجمی در برابر حریفان باشد و این نیازمند دوندگی بازیکنان در سایر خطوط است و حتی در اولین تمرین مسعود شجاعی با نساجی هویدا بود ساکت الهامی از کاپیتان سابق تیم ملی انتظار دارد با آمادگی و حتی دوندگی در میانه میدان در اجرای این شیوه به او کمک کند.

نساجی فصل گذشته و از زمان حضور ساکت الهامی از نظر نتیجه گیری تیم خوبی نشان داد و به رتبه چهارمی دست پیدا کرد و حالا نساجی و مسعود شجاعی آماده می شوند یک فصل خوب را پشت سر بگذارند. مسعود که دوست نداشت با خاطره ای تلخ فوتبال را کنار بگذارد حالا می تواند در تیم مازنی اتفاق خوبی را در پایان فوتبالش رقم بزند.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkvgz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار دوستانه تراکتور و نساجی در تهران