تاریخ انتشار: 1400/07/08 11:47
کد خبر: 32749

نساجی و اعلام استادیوم شهدای ساری به سازمان لیگ

نساجی به احتمال قوی استادیوم شهدای ساری را به عنوان میزبان دیدارهای خانگی خود در فصل پیش رو به سازمان لیگ معرفی خواهد کرد.
 نساجی و اعلام استادیوم شهدای ساری به سازمان لیگ

نساجی در اردویی که به همین منظور در ساری برپا کرد یک جلسه تمرین در استادیوم شهدای ساری انجام داد که به نظر می رسد  کادر فنی این تیم چمن طبیعی استادیوم شهدای ساری را تایید و قرار است این استادیوم به عنوان میزبان دیدارهای خانگی نساجی به سازمان لیگ معرفی شود.

استادیوم شهدای ساری جز استادیوم های تازه تاسیس کشور به حساب می آید اما به دلیل عدم استفاده در سال های اخیر دارای نواقصی است که برای میزبانی از بازی های نساجی باید دستخوش تغییر و تحولات شود. استادیوم شهید وطنی قائمشهر که پیش از این میزبان بازی های نساجی بوده به زیر کشت چمن طبیعی رفته و بر اساس رییس هیات فوتبال استان مازندران عملیات بازسازی این استادیوم تا نیم فصل طول خواهد کشید.

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات با احتمال اینکه استادیوم شهدای ساری میزبان بازی های نساجی خواهد شد چند روز پیش از این استادیوم بازید و موارد مورد اصلاح را به هیات فوتبال استان مازندران متذکر شد و حالا باشگاه نساجی در تلاش است با کمک مدیران استانی این نواقص را تا پیش از شروع بازی ها برطرف کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36bknz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاعی اعلام آمادگی کرد!