تاریخ انتشار: 1400/07/08 20:35
کد خبر: 32726

دیدار سرپرست باشگاه پرسپولیس با سرخپوشان

سرپرست باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز سرخپوشان حاضر شد.
دیدار سرپرست باشگاه پرسپولیس با سرخپوشان

مجید صدری به همراه علی عطایی امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافتند و با اعضای تیم، دیدار و گفتگو کردند.

در جریان این دیدار که پیش از تمرین امروز قرمزپوشان، صورت گرفت، رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن صحبت و خوش و بش با بازیکنان و اعضای تیم، در خصوص تاخیر در پرداخت مطالبات و درک شرایط موجود باشگاه، از آنها تشکر کرد و گفت: انشاا... در آینده‌ای نزدیک بخش دیگری از مطالبات، پرداخت خواهد شد.

سید مجید صدری در جمع صمیمی سرخپوشان تصریح کرد: باید از درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و اعضای تیم تقدیر کنم که مثل همیشه مشکلات باشگاه را خوب درک می‌کنید و با صبوری به کار خود ادامه می‌دهید.

سرپرست باشگاه خاطرنشان کرد: همانطور که در جریان مشکلات باشگاه هستید، در شرایط کنونی، باشگاه هیچ درآمدی ندارد و اینکه کارگزاری هم وجود ندارد. ما باید تلاش کنیم با این شرایط کار را جلو ببریم و اجازه ندهیم مشکلات بر ما غلبه کند. ما باید با قدرت تمام و تمرکز بالا تمرینات و بازی‌های پیش رو را در نظر بگیریم و برای خوشحالی هواداران و سربلندی پرسپولیس تلاش کنیم تا انشاا... در بازی با الهلال که در عربستان انجام می‌شود، با یک شاهکار دیگر و نتیجه‌ای مطلوب به مرحله بعدی صعود کنیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه همچنین پس از این دیدار، در جلسه‌ای کوتاه با یحیی گل‌محمدی سرمربی و افشین پیروانی مدیر تیم شرکت کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27dkjv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 حساب بسته پرسپولیس و دردسر بازیکنان