تاریخ انتشار: 1400/07/09 12:00
کد خبر: 32705

مرزبان: توانستیم با معیارهای اروپایی حرکت کنیم

مربی سپاهان گفت: امیدواریم قهرمانی این بار به اصفهان بیاید اما تیم‌های مدعی امسال بازیکنان با کیفیتی دارند، رقابت خیلی خطرناک است، اجازه لغزش نداریم اما همین مساله برای لیگ ما بسیار خوب است.
مرزبان: توانستیم با معیارهای اروپایی حرکت کنیم

علیرضا مرزبان در گفت‌وگویی درباره وضعیت این روزهای سپاهان اظهار کرد: ما ابتدا اتفاقات فصل گذشته را ارزیابی و کیفیت خودمان و مسائل بدنی تیم را بررسی کردیم و این‌که چرا فصل گذشته با ۶۵ امتیاز نتوانستیم قهرمان شویم. همه مشکلات را مطرح و راه حل‌ها را پیشنهاد کردیم و با حضور خود محرم نویدکیا ‌که انسان باهوشی است و فوتبال اروپا را خوب می‌شناسد، به همه مسائل یکی یکی نگاه کردیم، جلو رفتیم و توانستیم مسائلی را مطرح کنیم که بتواند ما را رو به جلو ببرد.

نویدکیا یارگیری هوشمندانه‌ای داشت

او ادامه داد: نویدکیا یارگیری هوشمندانه‌ای داشت و برنامه‌ریزی به این شکل بود که بازیکنانی که به سپاهان می‌آیند از نظر شخصیتی و تاکتیکی به تیم ما بخورند و بتوانند احساس هواداران ما را درک کنند تا برای هدف‌مان شرایط جدیدی را ایجاد کنیم. ما احسان حاج‌صفی کاپیتان تیم ملی، پیام نیازمند یکی از دروازه‌بان‌های خوب ایران و محمد محبی که از با استعدادترین فوتبالیست‌های ایرانی است را از دست داریم اما بازیکنانی را جذب کردیم که بسیار از آن‌ها راضی هستیم چون واقعا باکیفیت هستند.

باشگاه تمام مسائل سخت افزاری را برای ما فراهم کرد

مربی سپاهان با بیان این‌که در شرایطی قرار داریم که می‌توانیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم، گفت: باشگاه شرایط بسیار خوبی را برای ما ایجاد کرده است و اردوهای بسیار باکیفیتی را پشت سر گذاشتیم. باشگاه تمام مسائل سخت افزاری را برای ما فراهم کرده که بسیار از آن‌ها تشکر می‌کنیم. آقای ساکت، آقای فتاحی و همکاران‌شان روی مسائل حساس تیم ما خیلی خوب کار کردند. هیات مدیره باشگاه در کنار ما هستند و دارند کار می‌کنند تا تمام چیزی که تیم ما احتیاج دارد فراهم شود. تشکر بزرگی از مجموعه فولاد مبارکه دارم که در کنار ما هستند و کمک می‌کنند.

توانستیم با معیارهای اروپایی حرکت کنیم

او اضافه کرد: ما می‌دانیم انتظار هواداران از ما زیاد است و این مساله را هم می‌دانیم هواداران به جز نتیجه خوب، به دنبال فوتبال خوب هستند. ما سال گذشته موفق شدیم بازی‌های با کیفیتی را انجام دهیم و فوتبال بسیار خوبی را نمایش دادیم و توانستیم با معیارهای اروپایی حرکت کنیم و مسائل دنیای حرفه‌ای و فوتبال حرفه‌ای را وارد مجموعه سپاهان کنیم. اکنون ما از نظر کیفیتی و بدنی هر روز داریم بهتر از روز گذشته می‌شویم. هفته آینده یک اردوی مجدد در تهران خواهیم داشت و با پرسپولیس دیدار خواهیم کرد.

خودمان را تنها مدعی قهرمانی نمی‌دانیم

مرزبان در رابطه با دیدار دوستانه سپاهان و پرسپولیس بیان کرد:‌ این بازی بسیار برای ما خوب است چون بازی با تیم تراز اول فوتبال ایران به تیم ما کمک خواهد کرد. چیزی که وجود دارد این است که ما خودمان را تنها مدعی قهرمانی نمی‌دانیم. استقلال، پرسپولیس، فولاد و گل گهر هر سال در بالای جدول حضور دارند و از تیم‌های خوب لیگ هستند. ما سعی می‌کنیم بازار گرم رقابت‌ها را مثل سال گذشته تا روز آخر گرم نگه می‌داریم و باز هم معتقدم قهرمانی در فصل آینده روز آخر مشخص می‌شود.

اجازه لغزش نداریم

او اضافه کرد: امیدواریم قهرمانی این بار به اصفهان بیاید اما تیم‌های مدعی امسال بازیکنان با کیفیتی دارند؛ رقابت خیلی خطرناک است و اجازه لغزش نداریم اما همین مساله برای لیگ ما بسیار خوب است. چند تیم قدرتمند در لیگ ما برای قهرمانی مبارزه می‌کنند و همانطور که گفتم ما خودمان را یکی از مدعی‌های قهرمانی می‌دانیم اما امیدواریم تا روز آخر نبض قهرمانی را در دست خودمان نگه داریم تا ببینیم روزی که بازی سی ام را انجام می‌دهیم چه تیمی قهرمانی را به دست می‌آورد.

ارزش‌های اخلاقی را حفظ کنیم

مربی سپاهان در پایان گفت: مهم‌ترین فاکتور این است که کیفیت خوبی را ارائه دهیم و ارزش‌های اخلاقی را حفظ کنیم. باشگاه‌ها و بازیکنان به‌هم احترام بگذارند و این‌ها نقش بزرگی را ایفا می‌کنند. ما یک رقابت صد درصد ورزشی را داریم و حتی کری خواندن‌مان هم می‌تواند ورزشی باشد. از بازیکنان و باشگاه‌ها تقاضا دارم به‌هم احترام متقابل بگذارند و مانند دو بوکسور وارد زمین شوند و ۹۰ دقیقه با هم مبارزه کنند و بعدش همه چیز تمام شود. سعی کنیم مسائل انسانی و اخلاقی را فراموش نکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axp7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی دوستانه راهکار عادی سازی روابط پرسپولیس و سپاهان