تاریخ انتشار: 1400/07/14 09:53
کد خبر: 32462

پادوانی: استقلال من را رها کرده است / خوزستان جایگاه ویژه‌ای در قلبم دارد

مدافع سابق تیم فوتبال فولاد می‌گوید خوزستان جایگاه ویژه‌ای در قلب او دارد. او همچنین از باشگاه استقلال تهران گله‌مند است و ابراز امیدواری می‌کند که دادگاه CAS در نهایت عدالت را برقرار کرده و حق را به حق دار برساند.
پادوانی: استقلال من را رها کرده است / خوزستان جایگاه ویژه‌ای در قلبم دارد

لئوناردو پادوانی، بازیکن برزیلی سال‌های نه چندان دور تیم‌های مختلف ایرانی است که توسط تیم فولاد به فوتبال ایران معرفی شد. او در سال ۲۰۱۶ نیز راهی استقلال تهران شد اما یک حادثه منجر به این شد که پادوانی برای همیشه از مستطیل سبز دور بماند؛ او در سال ۹۶ در بازی استقلال تهران مقابل فولاد خوزستان در اهواز، روی توپ ارسالی با آرمین سهرابیان دیگر بازیکن استقلال سر به سر و دچار مصدومیت شدید شد. مصدومیتی که باث شد، پایان دنیای فوتبالی‌اش باشد.

لئوناردو پادوانی در گفت‌وگویی، در ابتدا درباره شکایش به دادگاه عالی ورزش به دلیل عدم پرداخت مطالباتش توسط باشگاه استقلال، اظهارکرد: شکایت من به دادگاه CAS رو به انتها و به رای نهایی نزدیک است، در این رابطه من فکر می‌کنم که تا پایان امسال نتیجه اعلام شود.

وی در پاسخ به این سوال که مطالبات شما از باشگاه استقلال چقدر است؟ گفت: میزان مطالبات من در روز قضاوت و رای نهایی محاسبه و اعلام خواهد شد.

مدافع سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا بعد از مصاحبه‌های اخیر تو با ایسنا، مسئولی از استقلال با شما تماس داشته است که به نوعی دلجویی کند و پیگیر وضعیت شما باشد؟ عنوان کرد:‌ خیر، حقیقتا هیچ کس از باشگاه استقلال با من تماس نگرفته و باشگاه من را رها کرده است.

وی تاکید کرد:‌ باشگاه استقلال کاملا در جریان روند شکایت من به دادگاه CAS است و می‌داند در آنجا چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است.

پادوانی ادامه داد: من دوست ندارم در مورد اتفاقاتی که در استقلال برای من افتاده صحبت کنم زیرا کارهایی که باشگاه با من انجام می‌دهد، بسیار ناراحت‌کننده و عصبانی‌کننده هستند. امیدوارم دادگاه CAS در نهایت عدالت را برقرار کرده و حق را به حق دار برساند.

وی در پایان نیز درباره میزان علاقه‌مندی‌اش به خوزستان، گفت: خوزستان از جایگاه ویژه‌ای در قلب من برخوردار است زیرا جایی است که من در ایران فوتبالم را شروع کردم. من پیام‌های محبت‌آمیز زیادی از طرف خوزستانی‌ها دریافت کرده‌ام و مایلم پیامی برای مردم استان خوزستان از طریق همین مصاحبه به اشتراک بگذارم؛ "روزگار برای من به سختی می‌گذرد اما با ایمان به خدا و پشتکار می‌شود از همه سختی ها عبور کرد چون‌ بهترین‌ها در راه است."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nraag

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو گزینه استقلالی‌ها برای دفاع راست