تاریخ انتشار: 1400/07/14 16:27
رضایی: منتظر تصمیم مجیدی و باشگاه هستم
کد خبر: 32439

واکنش دروازه‌بان استقلال به خبر جدایی اش

دروازه بان استقلال می گوید برای جدایی از این تیم مطیع تصمیم باشگاه و فرهاد مجیدی است.
واکنش دروازه‌بان استقلال به خبر جدایی اش

یکی از موضوعاتی که درباره استقلال طی روزهای گذشته وجود داشته، مساله مربوط به علیرضا رضایی دروازه بان جوان این تیم است. بعد از بازگشت رشید مظاهری به تمرینات استقلال و ماندگاری سیدحسین حسینی، احتمال اینکه به علیرضا رضایی دروازه بان تازه وارد آبی ها بازی نرسد، زیاد به نظر می رسد.

درباره رضایی بحث هایی مبنی بر جدایی اش به صورت قرضی به وجود آمده اما این دروازه بان هنوز در تمرینات استقلال حاضر است و کارش را جلو می برد. رضایی که از چند تیم پیشنهادهایی هم دارد، حالا منتظر تصمیم مسئولان باشگاه استقلال است و باید دید چه اتفاقی در روزهای آینده رخ می دهد.

نکته مهم این است که رضایی خودش هم همه چیز را به باشگاه سپرده است. او در این خصوص به خبرنگار ما گفت: «من با استقلال قرارداد دارم و تابع باشگاه هستم. هر تصمیمی بگیرند می پذیرم.»

او در پاسخ به این پرسش که آیا صحبتی با مجیدی درباره جدایی اش انجام داده، گفت: «چند بار با آقافرهاد صحبت کردم و قرار است بازهم در این خصوص حرف بزنیم. همانطور که گفتم تابع آقای مجیدی و باشگاه هستم.»

رضایی درباره اینکه با ماندن در استقلال شانس زیادی برای بازی ندارد، افزود: «من برای رشید مظاهری و سیدحسین حسینی احترام قائلم و کارش را انجام می دهم. همیشه گفته ام که از رقابت کردن نمی ترسم وکارم را جلو می برم. امیدوارم هر اتفاقی که رخ می دهد به صلاح استقلال و خودم باشد«.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozblv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایی: برایم مهم نیست دروازه بان اول یا چهارم استقلال باشم