تاریخ انتشار: 1400/07/17 10:31
کد خبر: 32321

نساجی به دنبال عقد قرارداد با شرکت آل اشپورت

نساجی شاید از نظر بودجه یکی از تیم های متوسط و حتی رو به پایین جدول باشد اما از نظر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری شرایط ایده آل و مناسبی دارد.
 نساجی به دنبال عقد قرارداد با شرکت آل اشپورت

تعریف بودجه محدود برای تیم مازنی هم دلیل حرفه ای و خاص خود را دارد؛ این تیم توسط بخش خصوصی اداره می شود و مالک باشگاه نساجی در یک حرکت حرفه ای به اندازه ای برای خود تعهد ایجاد می کند که قابلیت پرداخت داشته باشد و به تازگی درفصل جدید شیوه پرداخت دستمزد بازیکن همانند اروپایی ها شده و بازیکنان این تیم قراردادی که بسته اند را به صورت حقوق ماهانه دریافت خواهند کرد.

از اردوی تیم نساجی خبر می رسد این باشگاه به دنبال عقد قرارداد با شرکت آل اشپورت برای تامین البسه کادر فنی و هم چنین بازیکنان است و در صحبت هایی که با مدیران این شرکت داشته روی اصل بودن لباس هایی که برای این تیم تهیه می شود تاکید کرده است. هم اکنون تیم ملی هم از این برند استفاده می کند.

نساجی هم چنین جز معدود تیم هایی است که همه پروازهایش برای برگزاری بازی های داخلی چارتر است و در تهران هم دغدغه زمین تمرین ندارد چرا که از امکانات مجموعه ورزشی کارگران استفاده می کند. البته در فصل جدید و با تعللی که مدیران ورزشی استان و هم چنین شهر قائمشهر داشته اند استادیوم شهید وطنی برای میزبانی از بازی های خانگی نساجی آماده نشده است و به نظر می رسد در دور رفت بازی ها نساجی مجبور به حضور در استادیوم دیگری برای بازی می شود و تلاش هایی در حال انجام است که استادیوم شهدای ساری برای میزبانی از بازی های نساجی آماده شود.

خبر دیگر از نساجی اینکه این تیم امروز در یک بازی دوستانه به مصاف ذوب آهن می رود. شاگردان ساکت الهامی هم چنین در آخرین بازی دوستانه با سپاهان رویارو خواهند شد که این بازی سه شنبه هفته جاری برگزار می شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xogow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سازمان لیگ به نساجی هشدار داد