تاریخ انتشار: 1400/07/19 14:31
کد خبر: 32198

بیرانوند: بازی سختی با کره در پیش داریم/ در کلین شیت هایم همه نقش دارند

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی فردا بازی سختی مقابل کره جنوبی خواهیم داشت.
بیرانوند: بازی سختی با کره در پیش داریم/ در کلین شیت هایم همه نقش دارند

علیرضا بیرانوند در نشست خبری قبل از بازی ایران و کره جنوبی اظهار داشت: همانگونه که می دانید بازی فردا سخت است و کره جنوبی همیشه مقابل ایران نشان داده بازی سختی داریم. ایران هم در 10 بازی اخیر نشان داده قدرتمند است و فردا برای برد به زمین می‌رویم.

وی ادامه داد: می خواهیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. همانگونه که اسکوچیچ گفت کره تیم منظمی است. بازیکنان زیادی در لیگ های مختلف اروپا دارد اما نقاط ضعف و قوت حریف را آنالیز کرده‌ایم.  امیدواریم با دعای خیر مردم سه امتیاز را بگیریم و مردم کشورمان را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص کلین‌شیت‌های خود در مقدماتی جام جهانی توضیح داد: این کلین شیت‌ها و افتخاراتی که تیم ملی به دست آورده فقط برای من نیست و برای کل تیم است، همه از اعضای کادر فنی، تدارکات، ماساژورها و مهاجمینی که آن جلو تلاش و دوندگی می‌کنند، در این کلین شیت‌ها سهیم هستند. در بازی‌های قبل از مقدماتی جام جهانی بدون گل خوردن در 12 بازی، تیم را به جام جهانی رساندیم. در این دوره هم همه از لحاظ تیمی خوب بودیم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

بیرانوند عنوان کرد: همه دروازه‌بان‌هایی که به تیم ملی دعوت می‌شوند در این کلین شیت‌ها سهیم هستند و همه وظیفه داریم از دروازه تیم ملی محافظت کنیم و آن را بسته نگه داریم. من هم وظیفه‌ام را انجام داده و تلاش می‌کنم دروازه را بسته نگه دارم. امیدوارم فردا با دعای خیر مردم، تلاش بچه‌ها و کمک کادر فنی این روند را ادامه بدهیم و باز هم گل نخوریم. 

وی در پایان گفت: خیلی دوست داشتم مردم به ورزشگاه بیایند ولی از آنها می خواهم از خانه مسابقه تیم ملی را تماشا کنند و برای ما انرژی مثبت بفرستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27d9yv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بیرانوند: این صعود اتفاق بزرگی نیست