تاریخ انتشار: 1400/07/20 16:13
کد خبر: 32129

اظهارنظر عجیب پیشکسوت استقلال در مورد 2 ستاره و اسپانسر

فضای کل‌کل و کری‌خوانی آنقدر در فوتبال ایران «زرد» شده که گاهی حتی پیشکسوتان و کسانی که باید نقش مرجع موجه برای افکار عمومی را بازی کنند هم در این فضا ذوب می‌شوند.
اظهارنظر عجیب پیشکسوت استقلال در مورد 2 ستاره و اسپانسر

مثال زیاد داریم و تازه‌ترین مصداق در این مورد هم میثم منیعی است. بازیکن پیشین استقلال به تازگی با حضور در یک برنامه تلویزیونی اظهارات عجیبی در مورد بحث اسپانسری پرسپولیس و استقلال داشته است. درحالی‌که اخیرا شایعاتی در مورد انتخاب حامی مالی مشترک برای سرخابی‌ها و نیز سهم هر یک از این دو تیم از درآمد آن مطرح شده، منیعی می‌گوید: «استقلال دو ستاره به نشانه دو قهرمانی آسیا دارد و باید پول بیشتری از کارگزار بگیرد. پرسپولیس که ستاره ندارد!»
این، یک جمله است با صد تا غلط! نخست اینکه اصلا اسپانسر مشترک در فوتبال حرفه‌ای امروز معنی ندارد و اهل منطق باید به هر قیمتی مقابل این بازگشت به عقب بزرگ مقاومت کنند. دوم اینکه افتخارات گذشته تیم‌ها، تفاوتی در شرایط فعلی آنها ایجاد نمی‌کند. هر باشگاهی با توجه به وضع و اوضاع کنونی‌اش می‌تواند مطالبه اقتصادی و تجاری داشته باشد. ناتینگهام‌فارست انگلستان دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است؛ آیا این تیم باید امروز انتظار داشته باشد بیش از پاری‌سن‌ژرمن بدون جام از ناحیه تبلیغات سود کند؟ نکته سوم هم اینکه اگر بازار آزاد باشد و رقابت واقعی و بدون توصیه برقرار شود، هر تیمی هر چقدر زورش رسید می‌تواند از اسپانسر پول بگیرد. اصلا شاید یک حامی مالی دلش خواست صدبرابر ارزش واقعی به استقلال یا پرسپولیس پول بدهد. بروید بیرون و مشتری مطلوب‌تان را پیدا کنید. اینکه دیگر روی آنتن آمدن و کری خواندن ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axw7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


می‌توان با امیدواری بیشتری از قهرمانی استقلال حرف زد