تاریخ انتشار: 1400/07/20 20:46
کد خبر: 32111

جهانبخش: می‌توانستیم کره را شکست دهیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید یک امتیاز به دست آمده برابر کره جنوبی ارزشمند است.
 جهانبخش: می‌توانستیم کره را شکست دهیم

علیرضا جهانبخش که به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و کره جنوبی انتخاب شد با حضور در نشست خبری گفت: قبل از بازی می‌دانستیم بازی سخت خواهد بود و در این چند روز سعی کردیم آماده‌ این بازی سخت شویم. سعی کردیم با تمام قوا برابر کره حاضر شویم چرا که می‌دانستیم آنها حریف سنتی ایران است. در گذشته بازی‌های خوبی برابر کره انجام داده بودیم.

وی افزود: نیمه اول سختی داشتیم و کره‌ای‌ها از فاصله‌ای که میان خطوط ما وجود داشت، استفاده می‌کردند. در نیمه دوم سعی کردیم این فاصله را کم کنیم و خیلی خوب بازی کردیم. در مجموع، نسبت به موقعیت‌ها و شرایطی که داشتیم، شانس‌های بهتری برای گلزنی بدست آوردیم و می‌توانستیم بازی را ببریم، اما این یک امتیاز می‌تواند در مسیر حرکت‌مان کمک کند.

جهانبخش عنوان کرد: بازیکنان توانستند در نیمه دوم انرژی بیشتری در زمین بگذارند. در نیمه دوم به زمین رفتیم که بازی را ببریم، اما یک امتیاز در مسیرمان کمک خواهد کرد. مسیر طولانی داریم و تلاش می‌کنیم در دیدارهای بعدی، بازی بهتری ارائه دهیم و امتیاز‌های بیشتری بگیریم تا شرایط صعود به جام جهانی را فراهم کنیم.

وی در مورد اینکه با بازوبند تیم ملی در چهار بازی گذشته سه بار موفق به گلزنی شده است، گفت: خدا را شکر می‌کنم در این مسیر می‌توانم به تیم ملی کمک کنم. پوشیدن پیراهن تیم ملی و بستن بازوبند افتخار بزرگی بود و از بچگی آرزویش را داشتم. حضور احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد به عنوان کاپیتان اول و دوم قوت قلبی برای تیم ملی است. برای من بازوبند کاپیتانی افتخار بزرگی است و مسئولیت بیشتری روی دوش من می‌گذارد تا به عنوان کسی که در زمین بازیکنان را هدایت می‌کند تأثیرگذار باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kox9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


AFC به دعوت نشدن جهانبخش به تیم ملی واکنش نشان داد