تاریخ انتشار: 1400/07/21 13:48
کد خبر: 32077

مهاجم استون‌ویلا و بلکبرن در آستانه حضور در استقلال

مهاجم سابق تیم‌های استون ویلا و بلکبرن انگلیس دیگر بازیکنی است که به استقلال خواهد پیوست.
 مهاجم استون‌ویلا و بلکبرن در آستانه حضور در استقلال

مسئولان باشگاه استقلال با نظر کادرفنی این تیم به دنبال جذب 3 بازیکن خارجی هستند و قرار است این بازیکنان قبل از شروع لیگ برتر به ایران بیایند و کارشان را شروع کنند.

این نفرات خارجی در پست های مدافع راست، هافبک هجومی و مهاجم مد نظر فرهاد مجیدی قرار گرفتند. صبح امروز مشخص شد که آرتور کوین یامگا مدافع راست کامرونی – فرانسوی یکی از این نفرات است و حالا هم نام مهاجم سابق تیم های استون ویلا، بلکبرن و ... به میان آمده است.

گفته می‌شود رودی فیلیپه گشتات مهاجم 32 سابقه و باسابقه ای که سالها در لیگ برتر جزیره توپ زده، مد نظر فرهاد مجیدی است و این بازیکن قرار است طی یکی دو روز آینده به ایران بیاید و بعد از حضور در تست های پزشکی کارش را شروع کند.

این مهاجم فرانسوی سابقه بازی در تیم‌های بلکبرن راورز، استون ویلا، میلدرزبرو و پاناتینایکوس را دارد و فصل گذشته نیز در لیگ استرالیا توپ زده است. او 193 سانتی‌متر قد دارد و حالا مد نظر فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال قرار گرفته و اگر مشکل خاصی پیش نیاید به زودی پیراهن آبی ها را برتن می‌کند.

او فصل پیش در 14 بازی ای که برای تیمش به میدان رفته 5 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل داده که آمار خوبی محسوب می‌شود. گشتات در 5 فصل گذشته 57 مسابقه برای تیم های خود انجام داده که 22 بار موفق به گلزنی شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2axw5g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لغو ناگهانی تمرین استقلال؛ آجورلو در پی حل مشکل