تاریخ انتشار: 1400/07/26 14:17
کد خبر: 31799

حسینی: سعی کردیم تیم جوانی را جمع کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: سعی کردیم تیم جوانی را جمع کنیم و در بازی اول هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما تیم حریف هم بازیکنان باتجربه‌ای دارد.
حسینی: سعی کردیم تیم جوانی را جمع کنیم

مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما بعد از تغییراتی که داشتیم، یکی از تیم‌هایی بودیم که تمرینات خود را زود شروع کردیم. سعی کردیم تیم جوانی را جمع کنیم. مهم این است که بازی اول ربطی به این مسائل ندارد و در بازی اول هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. تیم حریف بازیکنان باتجربه‌ای دارد و بازی اول ربطی به دیر یا زود شروع کردن تمرینات ندارد و تیم ما باید با تمرکز مقابل حریف ظاهر شود.

او درباره تیم نفت مسجد سلیمان گفت: ما در بازی اول نباید به مسائل متفرقه فکر کنیم. یک بازیکن باتجربه در زمین می‌تواند شرایط را عوض کند. نفت مسجد سلیمان تغییرات زیادی داشته است و کادر فنی جدیدی به تیم آمده است. شناختی از حریف ندارم اما نفت همیشه تیم گردن کلفتی بوده و بازی‌هایش را با قدرت آغاز کرده است.

حسینی درباره بازی‌های تیم ملی امید و تداخل آن با بازی‌های تیم پیکان و حضور 3 بازیکن پیکان در جمع شاگردان مهدوی‌کیا گفت: ما بازی آسانی در لیگ برتر نداریم. همه بازی‌ها لیگ سخت است و اگر بخواهیم 3 بازیکن خود را از دست بدهیم، کار برای ما خیلی سخت می‌شود. تیم ملی امید هم می‌خواهد در رقابت‌های پیش‌روی خود شرکت کند و می‌خواهد عملکرد موفقی داشته باشد. امیدوارم فدراسیون تصمیمی بگیرد که نه تیم ملی امید و نه تیم ما ضرر کند.

وی افزود: سرمربی تیم ملی امید در جریان است که این بازی‌ها باید در فیفادی برگزار شود. صعود نکردن تیم ملی امید به المپیک ربطی به بازیکنان تیم ملی ندارد. اگر بازی‌ها در فیفادی برگزار شود، دیگر مشکلی پیش نمی‌آید.

حسینی درباره داور بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: من زیاد درباره داوران بازی صحبت نمی‌کنم و امیدوار داور بازی روز خوبی را داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qa6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو بازی تدارکاتی پرفشار دیگر در دستور کار پیکان