تاریخ انتشار: 1400/07/26 15:58
کد خبر: 31794

کاوه رضایی به استقلال برمی‌گردد؟

در بازی دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی دانشجویان با تک‌گل حریف در دقایق آخر بازنده شد تا یک نتیجه عجیب و غیرمنتظره برای آبی پوشان رقم بخورد.
کاوه رضایی به استقلال برمی‌گردد؟

نکته‌ای که بیش از نتیجه این بازی کادر فنی و همچنین هواداران استقلال را نگران کرده است موقعیت سوزی‌های فراوان مهاجمان تیم یعنی ارسلان مطهری، امین قاسمی نژاد، آرمان رمضانی و محمدرضا آزادی است. هرچند درخشش دور از انتظار دروازه بهابرگ حریف و بدشانسی هم در گل نشدن توپ مهاجمان بی‌تأثیر نبود و فقط در دو مورد ضربات مطهری و آزادی به تیرک دروازه برخورد کرد، اما این موضوع زنگ خطر و هشداری جدی بود که اگر خط حمله با جذب یک مهاجم گلزن و شش‌دانگ تقویت نشود، آن‌وقت احتمال ناکامی فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم زیاد خواهد بود.

بر همین اساس شنیده می‌شود کادر فنی استقلال به این نتیجه رسیده است که با وسواس و دقت بیشتری دست به خرید مهاجم بزند و کسی که قرار است بیاید در حد و اندازه‌هایی باشد که جای خالی شیخ دیاباته و مهدی قایدی را پرکند. همچنین شایعه شده احتمال حضور قرضی یا قطعی کاوه رضایی هم زیاد بوده و صحبت‌هایی نیز در این رابطه مطرح‌شده است. کاوه رضایی که به شکل قرضی در باشگاه ادهورلی بلژیک بازی می‌کند عملکرد خوبی در این تیم متوسط ژوپیر لیگ نداشته است. جدا از بحث افت کاوه در تیم جدیدش از سوی دیگر مصدومیت اخیر او هم شرایط را برای ادامه حضور این بازیکن در ادهورلی و حتی لیگ بلژیک سخت کرده است. البته کاوه فعلاً تحت قرارداد باشگاه بروژ بلژیک است و برای حضور در هر تیمی باید ابتدا رضایت مدیران این باشگاه را جلب کند.

در نقطه مقابل مواردی و نکته‌هایی وجود دارد که بازگشت احتمالی رضایی به استقلال را حتی باوجود افت این بازیکن کمی دور و بعید می‌کند. اول اینکه باشگاه بروی که ژول خوبی برای خرید کاوه پرداخت کرده به دنبال برگرداندن بخشی از این سرمایه با فروش قرضی یا قطعی او است. درنتیجه یا کاوه باید با رضایت به فسخ قرارداد قید درآمد خوبش در فوتبال بلژیک را بزند که کاملاً بعید است، یا باشگاهی که خواهان کاوه رضایی می‌شود برای گرفتن رضایت‌نامه او رضایت مدیران باشگاه بروژ را جلب کند. موضوع بعدی شاغل بودن همسر کاوه در ورزش حرفه‌ای بلژیک است. کاوه یا باید به‌تنهایی به ایران برگردد یا همسرش را هم راضی کند که بلژیک را رها کرده و به ورزش ایران برگردد!

موضوع بعدی هم به بحث گرفتن اقامت دائم کشور بلژیک برمی‌گردد که گفته می‌شود رضایی برای کسب چنین امتیازی باید همچنان در فوتبال این کشور به کارش ادامه دهد و او برنامه‌ای برای ترک کردن این کشور ندارد. از آن‌طرف هم شنیده می‌شود نا آمادگی و مصدومیت کاوه رضایی هم کادر فنی استقلال را مردد کرده است که برای فصل جدید می‌توانند روی او حساب کنند یا نه؟ با پولی که باشگاه برای جذب کاوه باید هزینه گند می‌شود یک مهاجم در و اندازه‌های شیخ دیاباته خریداری کرد. بااین‌وجود باید دید در روزهای آتی چه اتفاق‌هایی می‌افتد و گزینه نهایی آبی‌ها برای تقویت خط حمله چه کسی خواهد بود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjgxy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 از استقلال و سرخپوشان تا هواداری که بنفش می‌پوشد

تلاش برای کسب کفش طلا آغاز شد
اختصاصی/در پایان هفته نخست؛