تاریخ انتشار: 1400/07/27 10:26
کد خبر: 31756

ترکیب احتمالی سپاهان در دیدار مقابل مس رفسنجان

ترکیب احتمالی سپاهان در دیدار مقابل مس رفسنجان مشخص شد.
ترکیب احتمالی سپاهان در دیدار مقابل مس رفسنجان

تیم فوتبال سپاهان باید عصر امروز و در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 18 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف مس رفسنجان برود و دیدار ابتدایی خود در لیگ بیست و یکم را برگزار کند.

سپاهانی‌ها در پنجره تابستانی تغییرات زیادی در جمع نفرات اصلی خودشان داشتند و امروز چند بازیکن برای اولین بار در یک دیدار رسمی برای سپاهان به میدان خواهند رفت.

درون دروازه سپاهان با خروج پیام نیازمند، گلر خارجی جدید این تیم بازی خواهد کرد. نیما میرزازاد، خرید دیگر سپاهانی‌ها درون دروازه محروم است و برای همین حضور کریستوفر کنت در ترکیب اصلی قطعی است.

در خط دفاع سپاهانی‌ها مثل همیشه در سمت راست از دانیال اسماعیلی فر و در سمت چپ از امید نورافکن استفاده می‌کنند و در مرکز خط دفاعی هم سه مدافع میانی مدعی حضور در ترکیب اصلی این تیم پورقاز، گولسیانی و نژادمهدی هستند که شانس دو نفر اول برای بازی امروز بیشتر است.

در پست هافبک دفاعی سپاهان مسعود ریگی را به خدمت گرفته است و امروز در این پست برای طلایی پوشان ایفای نقش خواهد کرد. سروش رفیعی، آقای پاس گل فصل گذشته هم هافبک هجومی این تیم است و زوج او در غیات محمد کریمی احتمالا محمدرضا حسینی است که امروز یک خط عقب تر بازی خواهد کرد.

در پست وینگر سپاهان از فرشاد احمدزاده در سمت راست استفاده می‌کند و با توجه به جذب شهریار مغانلو و حضور این بازیکن در پست مهاجم نوک احتمالا وینگر چپ سپاهان هم با توجه به جدایی محمد محبی، سجاد شهباززاده، آقای گل فصل گذشته لیگ برتر است.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس رفسنجان

کریستوفر کنت، امید نورافکن، عزت اله پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی،‌ سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3egwma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحاتی در خصوص تبانی در دیدار سپاهان-مس