تاریخ انتشار: 1400/08/03 12:11
کد خبر: 31423

یازده بازیکن احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن

انتظار می رود که استقلال برای دیدار امروز برابر ذوب آهن، با ترکیبی نزدیک به بازی گذشته به میدان رفته و تغییرات کمی در ترکیب اصلی این تیم به وجود بیاید.
یازده بازیکن احتمالی استقلال برای دیدار با ذوب آهن

استقلال در دومین دیدار خود از فصل جدید رقابت های لیگ برتر، امروز در دیداری سخت و دشوار به مصاف ذوب آهن می رود. آبی پوشان طی دیدارهای قبلی خود در فولادشهر، موفق به شکست میزبان خود نشده اند و مجیدی امیدوار است این طلسم را امروز بشکند.

امروز نیز همچون دیدار برابر هوادار، سیدحسین حسینی درون دروازه تیمش قرار می گیرد. اگر چه در بازی هفته اول دروازه حسینی به جز یک مرتبه به شکل جدی تهدید نشد اما سنگربان آبی ها روی همان موقعیت نیز واکنش دیدنی از خود نشان داد تا فصل جدید را با یک کلین شیت آغاز کند. حسینی قصد هیچ گونی لغزشی را درون دروازه استقلال ندارد چرا که خوب می داند رقیب سرسختی به نام رشید مظاهری جای او را در قفس توری آبی ها خواهد گرفت.

بعید به نظر می رسد که فرهاد مجیدی تغییری در خط دفاعی تیمش ایجاد کند. سه مدافع آبی ها در بازی گذشته عملکرد خوبی داشتند و دارای هماهنگی بالایی نیز هستند. سیاوش یزدانی به یکی از ارکان اصلی خط دفاعی استقلال تبدیل شده و در تمامی بازی های گذشته برای تیمش به میدان رفته است. زوج او یعنی محمدحسین مرادمند نیز عملکرد مشابهی داشته و ثبات را به خط دفاعی استقلال برگردانده اند. ضمن اینکه محمد دانشگر نیز در خط دفاعی دونده و پرتلاش ظاهر شده و امروز در کنار دو بازیکن دیگر آبی ها به میدان می رود.

آرش رضاوند در دیدار هفته گذشته برابر هوادار عملکرد خوبی داشت. بازیکن خط میانی استقلال امروز نیز برای تیمش بازی خواهد کرد. در کنار او، مهدی مهدی پور به میدان می رود. این بازیکن در نیمه دوم دیدار گذشته به زمین مسابقه رفت و استقلال در جنگ های میانه میدان خوب و فعال ظاهر شد.

در سمت راست نیز همچون همیشه وریا غفوری کاپیتان استقلال بازی می کند. وریا که هفته گذشته یک ضربه  پنالتی را از دست داد، به دنبال جبران این مسئله است. در سمت چپ نیز جعفر سلمانی پس از درخشش در بازی قبلی و به ثمر رساندن نخستین گل استقلال در فصل جدید، بازی خواهد کرد و به دنبال درخشش دوباره در لباس آبی هاست. امیرحسین حسین زاده دیگر بازیکن آبی هاست که پشت سر مهاجمین تیمش بازی می کند.

حضور ارسلان مطهری در خط حمله استقلال قطعی است اما باید دید فرهاد مجیدی برای انتخاب زوج او، دست روی چه گزینه ای می گذارد. در دیدار قبلی سبحان خاقانی در کنار مطهری به میدان رفت که عملکرد چندان موفقی نداشت. ممکن است مجیدی امروز تصمیم بگیرد که از امین قاسمی نژاد استفاده کند و او از ابتدا برای تیمش به میدان برود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – محمدحسین مرادمند – محمد دانشگر – آرش رضاوند – مهدی مهدی پور – وریا غفوری – جعفر سلمانی – امیرحسین حسین زاده – ارسلان مطهری – امین قاسمی نژاد

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkpej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ذوب آهن و استقلال فعلا درخواست ندادند