تاریخ انتشار: 1400/08/03 17:39
لطفا حق باشگاهها را نخورید
کد خبر: 31404

اختصاصی/ لیگ فوتبال ؛ آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی !!

فوتبال ایران عادت به خوردن حق و حقوق باشگاهها کرده است . نمی‌دانیم اگر این چند باشگاه نیز نبودند که فوتبال ایران را زنده نگاه دارند ، فدراسیون فوتبال محلی از اعراب می‌داشت یا خیر ؟!
اختصاصی/ لیگ فوتبال ؛ آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی !!

حجت اله اکبرآبادی؛ فوتبال ایران عادت به خوردن حق و حقوق باشگاهها کرده است . نمی‌دانیم اگر این چند باشگاه نیز نبودند که فوتبال ایران را زنده نگاه دارند ، فدراسیون فوتبال محلی از اعراب می‌داشت یا خیر ؟!

در حاای که پایه و اساس باشگاهها هستند ، اما غیر از یکی! کدام باشگاه را سراع دارید که مشکل مالی نداشته باشد؟

حتی زنوزی با آن همه اهن و تلپش بعنوان مالک سرمایه‌دار باشگاه تراکتور امروز به بن بست خورده و اگر دست خودش باشد تراکتورتبریز را رها می کند و می‌رود پی کسب و کارش تا بی‌جهت این همه پول بی زبان را به پای فوتبالی نریزد که حکایتش آفتابه لگن هفت دست و شام و ناهارش هیچی است .

حقیقتا گنج قارون را نیز به پای این فوتبال بدون بازگشت سرمایه ریختن ، یک روزی ته می‌کشد چه برسد به تیم‌هایی که به زور صورت خود را با سیلی سرخ نگاه داشته و در لیگ افتان و خیزان حاضر می‌شوند .‌

لیگی که باصطلاح حرفه‌ای است و انحای  مختلف سر  afc را شیره می مالند تا مجوز فعالیت حرفه‌ای را گرفته و در لیگ قهرمانان حاضر شوند . اما مگر می‌توان با موتور گازی با بنز مسابقه داد؟!

براستی چرا خود را مضحکه عالم و آدم می کنیم؟

لیگی که تهی است و باشگاهها با هزاران مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و تازه از پولی که توسط این فوتبال بدست می‌آید بی بهره هستند . آن از حق پخش که صدا و سیما زیر بار پرداخت آن نمی‌رود و این هم از تبلیغات محیطی‌اش که پول آن یکراست به حساب سازمان لیگ می‌رود و نه قراردادهایش شفاف است و نه صورت حساب پرداختی به باشگاهها!!

بی‌جهت هم نیست که امروز به دنبال برداشتن علم مخالفت از سوی باشگاه استقلال، دیگر باشگاهها نیز صدای اعتراض شان بلند شده و خواهان این هستند که در مسابقاتی که میزبان هستند متولی تبلیغات محیطی خودشان باشند تا بدین گونه بر بحث درآمدی خویش نظارت عالیه و مستقیم داشته باشند .

بی‌شک این حق باشگاهها است که در مسابقاتی که میزبان هستند خود متولی تبلیغات محیطی باشند و بتوانند از این تنها حق خویش برخوردار شوند.

نه آنکه سازمان لیگ باشگاهها را به بهانه های مختلف بدهکار کرده و آخر فصل نیز رقم دندان گیری از بابت تبلیغات محیطی دست آنها را نگیرد .

گرچه می‌گویند در آیین نامه سازمان لیگ تبلیغات محیطی در انحصار این نهاد قرار گرفته ، اما وقتی این مساله عایدی خاصی را نصیب باشگاهها نمی‌کند ، منطق حکم می‌کند که این انحصار شکسته شده و برای یک بار نیز که شده باشگاهها به حق و حقوق خود برسند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39k6xx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اشکان خورشیدی در راه فوتبالیست شدن!