تاریخ انتشار: 1400/08/04 20:42
کد خبر: 31330

نگاهی به دیدار پرسپولیس- نساجی؛ شاگردان یحیی در سودای شکستن رکورد تاریخ لیگ برتر

پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته دوم به مصاف نساجی مازندران می‌رود.
نگاهی به دیدار پرسپولیس- نساجی؛ شاگردان یحیی در سودای شکستن رکورد تاریخ لیگ برتر

پرسپولیس قهرمان 5 دوره اخیر لیگ، در شرایطی روز چهارشنبه پنجم آبان ماه ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به دیدار نساجی می‌رود که سایر مدعیان قهرمانی، عزم خود را برای فتح جام نشان داده‌اند. استقلال، سپاهان و گل‌گهر، 6 امتیازی هستند و پرسپولیس در صورت عدم پیروزی در این دیدار، از تیم‌های بالای جدول عقب می‌ماند. نساجی هم مانند پرسپولیس، لیگ را با پیروزی آغاز کرده و در صورت کسب امتیاز در این دیدار، آغاز خوبی برای این تیم رقم خواهد خورد.

پرسپولیس در سودای شکستن رکورد تاریخ لیگ برتر

پرسپولیس قهرمانی‌ فصل گذشته را مدیون عملکرد تحسین‌برانگیزش در دیدارهای خانگی است. این تیم پس از تساوی بدون گل برابر سپاهان، در تمام دیدارهای خانگی به پیروزی رسید. فولاد خوزستان، ماشین‌سازی، مس رفسنجان، پیکان، سایپا، نفت مسجدسلیمان، نساجی، استقلال، گل‌گهر، آلومینیوم اراک و تراکتور یازده تیمی بودند که مقابل پرسپولیس تن به شکست دادند. پرسپولیس با این کارنامه با رکورد تاریخ لیگ برتر که متعلق به این تیم در لیگ شانزدهم بود، برابر شد و حالا در صورت برد در این مسابقه، رکورد خود را ارتقا خواهد داد.

همان قدر که آمار پرسپولیس در خانه امیدوارکننده است، نساجی هم خارج از خانه آمار خوبی دارد. این تیم 201 روز است که به عنوان میهمان شکستی نداشته ولی آخرین باخت خارج از قائمشهر شاگردان الهامی مقابل پرسپولیس بوده است.

نساجی به دنبال پایان روند ناکامی مقابل پرسپولیس

پرسپولیس در حالی به دنبال حفظ رکورد پیروزی‌های متوالی خانگی خود است که مقابل نساجی رکورد 100 درصد پیروزی در دیدارهای خانگی دارد و هیچ وقت هم برابر این تیم شکست نخورده است. نساجی در کلین‌شیت مقابل پرسپولیس هم توفیقی نداشته و در 6 مصاف با این تیم حتی یک‌بار هم نتوانسته دروازه‌اش را بسته نگه ندارد.

یحیی گل‌محمدی پس از بازگشت به پرسپولیس با اولین مربی که روبرو شد، ساکت الهامی بود که این مربی را که سرمربی تراکتور بود مغلوب کرد. گل‌محمدی فصل گذشته هم الهامی را با نساجی شکست داد تا رکورد صد در صد پیروزی برابر مربی تیم حریف داشته باشد.

پرسپولیس در 21 بازی قبلی خود در لیگ شکستی نداشته و در آستانه تاریخ‌سازی در لیگ برتر است. این تیم در 5 بازی اخیر خود در لیگ به پیروزی دست یافته که هر 5 برد با حداقل اختلاف 2 گل بوده است. پرسپولیس در 2 دوره قبلی موفق به کسب 6 امتیاز در پایان هفته دوم نشده بود و می‌تواند بهترین شروع را پس از دوران برانکو ایوانکوویچ رقم بزند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be5q9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس_نساجی در راه دومین سه امتیاز/ تأثیر‌گذار در آینده