تاریخ انتشار: 1400/08/08 21:24
کد خبر: 31121

فیروز کریمی: چند بازیکن تراکتور در اندازه خودشان نبودند/ استقلال را مهار کردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در دیدار برابر استقلال چند بازیکن ما نتوانستند کیفیت خودشان را نشان دهند و تحت تاثیر بازی قرار گرفتند.
فیروز کریمی: چند بازیکن تراکتور در اندازه خودشان نبودند/ استقلال را مهار کردیم

فیروز کریمی بعد از باخت یک بر صفر تراکتور مقابل استقلال در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری حاضر شد و گفت: همانطور که از قبل پیش بینی می کردم بازی سختی بود و هر چند نمایش خوبی داشتیم اما چند بازیکن ما نتوانستند کیفیت خود را نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: پیش بینی می کردیم که بازی سنگین و نزدیکی داشته باشیم که همانطور هم شد. ضمن این که فضای برای اجرای برنامه های دو تیم کم بود.

سرمربی تراکتور تبریز ادامه داد: شناخت کافی فنی در هر دو تیم وجود داشت. بازیکن خارجی استقلال را خیلی خوب توانستیم مهار کنیم. دلیل آن هم شناخت از حریف بود. استقلال هم این آگاهی را داشت.

وی درباره عملکرد بازیکنان تراکتور تصریح کرد: متاسفانه دو سه بازیکن تیم در حد و اندازه خود نبودند. آنها تحت تاثیر بازی قرار گرفتند. کمبود بازیکن داریم و در دیدارهای بعدی با استفاده از بازیکنان جوان نسبت به رفع مشکل اقدام می کنیم.

کریمی درباره روز جهانی مربی و سختی کار گفت: از سختی کار که اکنون نمی توان گفت و من هم نمی توانم فقط بگویم خیلی سخت است.

وی ادامه داد: امروز عباس‌زاده که از بازیکنان تاثیرگذارمان است را در اختیار نداشتیم. عباس‌زاده و پیمان بابایی زوج بسیار خوبی در خط حمله ما هستند و بازی قبلی مقابل صنعت نفت آبادان، تیم‌مان کامل بود و همه بازی خوب تراکتور را دیدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xo97w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناکامی 13 ساله فیروز کریمی برابر استقلال