تاریخ انتشار: 1400/08/09 00:00
کد خبر: 31112

مردان دفاعی استقلال و هت تریکی که بسیار شیرین بود

پیروزی استقلال در برابر تراکتور برای مردان دفاعی استقلال خیلی شیرین بود. چرا که آنها علاوه بر هت تریک در پیروزی سومین مسابقه بود که دروازه استقلال را بسته نگه می داشتند.
 مردان دفاعی استقلال و هت تریکی که بسیار شیرین بود

 270 دقیقه بدون گل خورده. این یک موفقیت برای سید حسین حسینی به حساب می آید که در گذشته رکودار بسته نگه داشتن دروازه اش در لیگ برتر بود. البته همه این 270 دقیقه به سید حسین حسینی اختصاص ندارد. او در دقیقه 10 بازی با ذوب آهن مصدوم شد و جای خود را به رشید مظاهری داد. او هم در دقایق حضور در میدان دروازه استقلال را بسته نگه داشت.

سید حسین حسینی و محمد دانشگر دو عنصر دفاعی استقلال در بازی با تراکتور شادی خود را در برابر دوربین این چنین به نمایش گذاشتند. محمد دانشگر هم به روزهای خوب خود در استقلال بازگشته است. نکته جالب در مورد محمد دانشگر اینکه در بازی با تراکتور بارها و بارها به نفوذ خود به زمین تراکتور رفت تا پاس گل بدهد یا گل بزند اما اگر چه موفق به این کار نشد اما در پایان با شادمانی استادیوم آزادی را ترک کرد.

با این عملکرد استقلال در فصل جاری شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر خواهد داشت چرا که در فاز دفاعی به تیم خوبی تبدیل شده است و در فاز تهاجمی اگر چه برخی از موقعیت ها را از دست می دهد اما می شود گفت برای رسیدن به سه امتیاز مسابقه به اندازه کافی موقعیت ایجاد می کند. سید حسین حسینی و محمد دانشگر و دیگر بازیکنان فاز دفاعی استقلال امیدوار به ادامه این روند هستند. قطعا برای قهرمان شدن باید بهتر شوند و بیشتر کلین شیت کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwz78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور