تاریخ انتشار: 1400/08/09 11:45
تجربه بشاگردی علیه گلزنی سجاد؛
کد خبر: 31094

فاصله میلی‌متری شهباززاده تا سومین گل فصل (عکس)

آقای گل فصل گذشته لیگ برتر فاصله چندانی تا گلزنی دوباره با پیراهن سپاهان نداشت اما دروازه‌بان هوادار این بازیکن را ناکام گذاشت.
فاصله میلی‌متری شهباززاده تا سومین گل فصل (عکس)

سجاد شهباززاده پس از درخشش در مسجدسلیمان و دبل مقابل نفت و روشن شدن موتور گلزنی‌هایش در لیگ بیست و یکم، به دنبال آن بود تا بتواند به روند گلزنی‌هایش در فصل جدید لیگ برتر ادامه بدهد و برای انجام این کار، او باید از خط دفاعی کم‌اشتباه هوادار عبور می‌کرد تا بتواند شمار گل‌های خود در لیگ بیست و یکم به عدد 3 برساند.

مدافعان هوادار به خوبی در مهار شهباززاده موفق بودند و او تنها در دقیقه 69 بود که روی یک پاس در عمق عالی توانست پشت مدافعان هوادار فرار کند و صاحب توپ شود اما این موقعیت عالی گلزنی برای مهاجم باتجربه سپاهان، با دخالت و درخشش مهرداد بشاگردی دروازه‌بان هوادار همراه شد و بشاگردی اجازه به ثمر رسیدن سومین گل فصل شهباززاده را نداد.

سجاد شهباززاده

سجاد شهباززاده

این وصف آقای گل لیگ بیستم نتوانست هفته سوم فصل جدید را هم با گلزنی به پایان برساند؛ جالب آن‌که او فصل گذشته روند سریالی گلزنی‌هایش را از هفته چهارم آغاز کرد و در سه هفته ابتدایی تنها 1 گل زده بود و باید دید آیا این مسئله در فصل جدید هم تکرار خواهد شد؟

حریف هفته چهارم سپاهان تیم همشهری یعنی ذوب‌آهن است و سجاد شهباززاده که فصل گذشته ناکام در گلزنی مقابل این تیم بود، باید دید می‌تواند این طلسم را بشکند و به شمار گل‌های خود در لیگ بیست و یکم بیفزاید یا خیر.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yjzlb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز سخت مدافعان هوادار برابر شهباززاده/ نویدکیا تنها به پیروزی می‌اندیشد
سپاهان اصفهان- هوادار تهران؛