تاریخ انتشار: 1400/08/09 21:18
کد خبر: 31052

خطیبی: امیدوارم مقابل پرسپولیس پیروز شویم/ می‌خواهیم فوتبال زیبایی ارائه دهیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش می‌خواهد فوتبال زیبایی ارائه دهد.
خطیبی: امیدوارم مقابل پرسپولیس پیروز شویم/ می‌خواهیم فوتبال زیبایی ارائه دهیم

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از ظهر روز یک‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: ما یک بازی خوبی در هفته گذشته انجام دادیم و با برد به این بازی آمدیم. پرسپولیس هم همین روند را داشته است. دو تیم با روحیه به این بازی آمدند. پرسپولیس بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد اما ما هم آلومینیوم هستیم. امیدوارم بتوانیم نکات مد نظر خود را در زمین پیاده کنیم. من این قول را می‌دهم که یک بازی خوب ارائه دهیم. قطعا اگر تیمی بتواند از فرصت‌هایش استفاده کند، می‌تواند برنده بازی باشد. امیدوارم یک بازی خوب همراه با پیروزی به نمایش بگذاریم.

او ادامه داد: من در هر جایی که بودم، دوست داشتم تیمم شخصیت خوبی داشته باشد. آلومینیوم هم به همین شکل است. من دوست دارم تیمم بازی خوبی به نمایش بگذارد. ما در هفته قبل هم کیفیت خوبی داشتیم و هم توپ‌های ما به گل تبدیل شد. برای من مهم است که بتوانیم فوتبال زیبایی ارائه دهیم. امیدوارم بتوانیم مقابل پرسپولیس پیروز شویم.

سرمربی آلومینیوم اراک درباره هواداران تیمش گفت: از روزی که تیم صعود کرد با خودم گفتم مردم اراک باید تیم اول‌شان آلومینیوم باشد. الان شخصیتی که آلومینیوم پیدا کرده است، باعث شده تیم اول مردم اراک، آلومینیوم باشد.

خطیبی درباره سطح آمادگی و هماهنگی بازیکنان آلومینیوم گفت: هنوز زمان نقل و انتقالات تمام نشده است و تیم‌ها می‌توانند جابه‌جایی داشته باشند. ما کار خود را دیر شروع کردیم اما با حمایت مدیریت سعی کردیم بهترین بازیکنان را به خدمت بگیریم. ما برای جذب مهاجم به باشگاه‌ اسم دادیم و طی روزهای آینده قرار است مهاجم جدید تیم معرفی شود. من قبلا هم گفتم تیم من هنوز به سطح ایده‌آل تاکتیکی نرسیده است. امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم هماهنگی‌ لازم را به دست آوریم. بازیکنان باید به ما در این قضیه خیلی کمک کنند. ما باید در نیم فصل اول بتوانیم امتیازات را جمع کنیم چون در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شود.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: ۲ بازیکن ما محروم هستند و یک بازیکن مصدوم داریم. همه بازیکنان باید در اختیار تیم باشند و نظم و انضباط را رعایت کنند. تا الان هم همه بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و در شرایط مختلف ما یک تیم بودیم. الان رسول خطیبی مهم نیست و چیزی که مهم است، آلومینیوم اراک است.

سرمربی آلومینیوم خاطرنشان کرد: با صحبتی که با مدیران باشگاه داشتم، به این نتیجه رسیدم که باشگاه باید روی ساختار تمرکز کند. ما باید روی ساختار تیم کارهای بیش‌تری انجام دهیم. قرار است یک کمپ برای آلومینیوم درست شود و بازیکنان امکانات لازم را داشته باشند. این اتفاقات باعث می‌شود آلومینیوم شخصیت بزرگی داشته باشد.

بازی دو تیم آلومینیوم اراک و پرسپولیس فردا (دوشنبه) در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39knzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطیبی: آماده بازی مقابل فولاد هستیم/شاگردان ویسی زخم خورده هستند