تاریخ انتشار: 1400/08/11 13:01
کد خبر: 30957

پدیده رضایت کوزین را جلب کرد

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با پیامی در فضای مجازی از جلب رضایت کوزین و باز شدن پنجره نقل و انتقالات پدیده خبر داد.
پدیده رضایت کوزین را جلب کرد

افشین داوری در پیامی در فضای مجازی اظهار کرد: خوشبختانه تلاش ما به بار نشست و توانستیم طی توافق با مسئولان باشگاه شهرخودرو، رضایت کوزین را جلب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: با انجام نامه‌نگاری با فیفا و فدراسیون فوتبال، پنجره نقل و انتقالات تیم باز شده و انشاءالله تیم در هفته جاری با شرایط بهتری به میدان خواهد رفت.

یکشنبه ۹ آبان ماه، باشگاه شهرخودرو، پس از صحبت و توافق با استفانو کوزین، مربی سابق این تیم، به او قول دادند که مطالبات او یعنی حدود ۷۵ هزار دلار را پرداخت کنند تا بتوانند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند؛ کوزین در این رابطه گفته بود که پس از صحبت‌هایی که صورت گرفت، آن‌ها به من و وکیلم قول دادند که تا دوشنبه پول من را پرداخت می‌کنند و در غیر این صورت از شهرخودرو امتیاز کم می‌شود و به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

تیم فوتبال (شهرخودرو) پدیده خراسان هفته گذشته با پرداخت بخشی از تعهدات مالی خود به بازیکنان، رضایت آنان را جلب کرد و آنان را با سرمربی جدید به زمین تمرین بازگرداند اما مشکل بدهی به کوزین نگرانی‌هایی را به وجود آورده بود که حالا با رفع این مشکل، پنجره نقل و انتقالات تیم هم باز شد.

امروز سه شنبه ۱۱ آبان ماه،  تیم پدیده خراسان به تهران خواهد رفت تا روز جمعه در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال مقابل میزبان خود تیم هوادار رقابت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gk95n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استارت تمرینات پدیده در سال جدید