تاریخ انتشار: 1400/08/17 16:36
کد خبر: 30599

کارت میثاقیان صادر نشد/پای ناراحتی قلبی در میان است

میثاقیان که هفته قبل در اولین حضورش در رأس کادرفنی تیم مشهدی کارتش برای نشستن روی نیمکت صادر نشد، این بازی را با وساطت نماینده فدراسیون روی نیمکت نشست، اما برای بازی با هوادار این اتفاق نیفتاد.
کارت میثاقیان صادر نشد/پای ناراحتی قلبی در میان است

تیم پدیده که چند روزی هست در تهران حضور دارد و فرصت پیگیری دریافت کارت میثاقیان را داشت، این کار را نکرد تا او نتواند تیمش را از روی نیمکت هدایت کند.

میثاقیان پیش از این یک بار در سیاه‌جامگان و یک بار در آلومینیوم هرمزگان با مشکل صدور کارت مواجه شده بود و چندین هفته از روی سکوها نظاره‌گر کار شاگردانش بود، حالا اما مسئولان شهرخودرو اعلام کرده‌اند به دلیل مشکلات قلبی میثاقیان و احتمال فشارهای وارده به او، کمیته پزشکی فدراسیون با صدور کارت او موافقت نکرده است!

با این حال هنوز معلوم نیست میثاقیان همچنان درگیر مشکلات زمان سیاه‌جامگان و آلومینیوم است یا واقعاً مشکلات قلبی مانع نشستن او روی نیمکت شده است؟

البته که حضور میثاقیان روی نیمکت ، سکو و حتی در خانه تفاوتی نداره چون تصمیمات فنی تیم توسط افراد دیگری در پشت صحنه صورت میگیرد و ایشان حتی از خرید های جدید تیمش خبر ندارد !!! و نقش پوششی را برای گندکاری های آقایون مدیر بازی میکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48qjqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثاقیان: خراسانی‌ها کمک کنند تا پدیده پا بگیرد/ خودم عنایتی را به فوتبال آوردم