تاریخ انتشار: 1400/08/17 21:43
کد خبر: 30584

خط تیره‌های جدول؛ از ناکامی پرسپولیس در کلین‌شیت تا رکورد صددرصد گلزنی استقلال

در هفته چهارم پرسپولیس همچنان در بسته نگه داشتن دروازه ناکام ماند و استقلال در چهارمین بازی فصل هم موفق به گلزنی شد.
خط تیره‌های جدول؛ از ناکامی پرسپولیس در کلین‌شیت تا رکورد صددرصد گلزنی استقلال

پس از گذشت 4 هفته از لیگ، جدول مسابقات سر و شکل بهتری پیدا کرده و نسبت به گذشته قابل بررسی‌تر شده است. در این هفته چند خط تیره جدول از بین رفت و تیم‌هایی اولین پیروزی یا شکست فصل را تجربه کردند تا تیمی رکورد 100 درصد برد یا باخت در لیگ بیست و یکم نداشته باشد. همچنان البته یک بازی معوقه از هفته سوم بین پیکان و ذوب‌آهن باقی مانده که می‌تواند جدول را تغییر دهد.

شکست‌ناپذیرها

سپاهان در دیدار این هفته مقابل ذوب‌آهن پس از 20 هفته تن به شکست داد تا اولین باخت این فصل این تیم ثبت شود. با این نتایج فقط 4 تیم در جدول بدون باخت باقی ماندند. استقلال، گل‌گهر، آلومینیوم به همراه پیکان که یک بازی کمتر دارند، تیم‌های بدون شکست این فصل هستند.

پدیده و مس رفسنجان در حسرت برد

صنعت نفت در مصاف با نساجی پس از 3 شکست متوالی موفق به کسب اولین پیروزی خود شد تا پدیده و مس رفسنجان تنها تیم‌هایی باشند که به پیروزی دست نیافتند. این دو تیم در هفته دوم باید با یکدیگر روبرو می‌شدند که پدیده در زمین مسابقه حضور نداشت و شاید با حکم کمیته انضباطی یک برد برای مس رفسنجان درج شود.

آلومینیوم بدون گل خورده، پدیده بدون گل زده

آلومینیوم به جز شکست‌ناپذیری رکورد تحسین برانگیزی دارد. این تیم تنها تیم لیگ است که گل نخورده است. سپاهان و استقلال و پیکان تیم‌هایی بودند که تا هفته سوم گل دریافت نکرده بودند ولی در این هفته دروازه این تیم‌ها باز شد.

صنعت نفت و هوادار هم در این هفته برای نخستین بار به گل رسیدند تا پدیده تنها تیم بدون گل زده این فصل باشد.

خط تیره عجیب لیگ برای پرسپولیس

بزرگترین غافلگیری این فصل کلین‌شیت نکردن پرسپولیس است. پرسپولیس در 5 دوره اخیر که با قهرمانی این تیم همراه بوده 4 بار رکورد بیشترین بسته نگه داشتن دروازه را به نام خود کرده بود. در این فصل اما پرسپولیس تنها تیمی است که حتی یک کلین‌شیت نداشته و در هر 4 مسابقه گل خورده است. فولاد و تراکتور با 7 گل خورده بدترین خط دفاع لیگ را دارند.

گل‌گهر با گلزنی مقابل پرسپولیس نه تنها روند کلین‌شیت نکردن حریفش را تداوم بخشید بلکه در کنار استقلال در این فصل تنها تیم‌هایی هستند که در تمام مسابقات گل زدند. گل‌گهر با 7 گل زده بهترین خط حمله این دوره را در اختیار دارد و کوین یامگا هم با 3 گل زده آقای گل لیگ است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lwow8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طلسم بزرگ استقلال شکسته شد