تاریخ انتشار: 1400/08/19 16:12
کد خبر: 30487

مشکل پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی؛ دستان کاملا بسته

ممنوعیت پرسپولیس برای خرید بازیکن خارجی، زمانی برداشته می‌شود که این تیم شانس زیادی برای جذب یک مهاجم بزرگ ندارد.
مشکل پرسپولیس برای جذب بازیکن خارجی؛ دستان کاملا بسته

زمان نقل و انتقالات قانونی لیگ برتر به پایان رسیده و تیم‌ها، دیگر اجازه خرید و فروش تازه‌ای ندارند. در روزهای آخر بعضی باشگاه‌ها موفق به جذب ستاره‌های جدید شدند و توانستند با تیمی کامل‌تر، وارد لیگ بیست و یکم شوند. اوضاع پرسپولیس اما متفاوت است. تیم یحیی گل‌محمدی، بخاطر پرونده کالدرون مجوز جذب بازیکن خارجی نداشته و به همین دلیل، نتوانسته خریدهای پرتعدادی انجام دهد. پرسپولیسی‌ها در آستانه بستن پرونده کالدرون و گرفتن مجوز خرید بازیکن خارجی هستند. به همین دلیل هم دو بازیکن تاجیکستانی مد نظر آن‌ها، قراردادشان را فسخ کردند که پس از پایان مهلت نقل و انتقالات، بتوانند به عنوان بازیکن آزاد با پرسپولیس قرارداد ببندند. مشکل پرسپولیس در خرید یک مهاجم بزرگ اما، جدی به نظر می‌رسد.

پرسپولیس پس از جدایی شهریار مغانلو در نقل و انتقالات تابستانی، حامد پاکدل را به خدمت گرفت. بازیکنی که در هفته‌های ابتدایی، نتوانسته جای مغانلو را بگیرد. به همین دلیل هم گل‌محمدی قصد اضافه کردن یک مهاجم خارجی را دارد. با پایان مهلت نقل و انتقالات اما، آن‌ها فقط می‌توانند بازیکنان آزاد را به خدمت بگیرند. بازیکنانی که در حال حاضر تحت قرارداد هیچ باشگاهی نباشند. کمتر بازیکن با کیفیتی هم در این مقطع از فصل، هنوز بازیکن آزاد است.

فوتبال اروپا در حال حاضر، مدت‌هاست آغاز شده و بازیکنان در تیم‌های‌شان بازی می‌کنند. کوین یامگا و رودی ژستد، دو خارجی استقلال هم این فصل تیم داشتند و برای تیم‌شان هم به میدان رفته بودند. خرید چنین بازیکنانی برای پرسپولیس، دیگر غیر ممکن است. در بین بازیکنان آزاد، پیدا کردن یک مهاجم باکیفیت کار دشواری به نظر می‌رسد. شاید امید پرسپولیسی‌ها بیش از هر چیز، به استنلی کیروش آقای گل اسبق لیگ برتر باشد. بازیکنی که بعد جدایی از سپاهان، هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده و نزدیک‌ترین گزینه به پرسپولیس خواهد بود. در صورت به نتیجه نرسیدن روند جذب او، پرسپولیسی‌ها مجبورند سراغ بازیکنان بیرون مانده در این فصل بروند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oz5wl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در آکادمی‌های استقلال و پرسپولیس چه می‌گذرد؟