تاریخ انتشار: 1400/08/19 17:12
کد خبر: 30483

پخش زنده بازی تیم ملی فوتبال ایران با لبنان منتفی شد

دیدار تیم ملی فوتبال ایران با لبنان از طریق تلویزیون در کشور لبنان پخش نخواهد شد.
پخش زنده بازی تیم ملی فوتبال ایران با لبنان منتفی شد

تیم ملی فوتبال لبنان فردا پنجشنبه در مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان تیم ملی ایران است. این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه صیدا لبنان برگزار می‌شود اما پخش تلویزیونی آن در کشور لبنان با چالش مواجه شده است.

در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا با شرکت «ام. تی. وی» برای پخش این بازی در کشور لبنان به توافق اولیه دست یافته بود، به دلیل تصمیم این شرکت برای پخش ماهواره‌ای و اینترنتی بازی، تصمیم گرفت این توافق را نقض کند.

این موضوع به دلیل عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه سر و صدای زیادی در لبنان ایجاد کرد و حتی باعث شد پای «جورج کلاّس» وزیر ورزش و جوانان این کشور به ماجرا باز شود اما در نهایت نتیجه‌ای در پی نداشت و بازی با ایران و امارات از تلویزیون داخلی لبنان پخش نمی‌شود.

سایت elmaestrosport لبنان با اعلام این خبر، به انتقاد از مشکل حق پخش پرداخت و نوشت: «در پدیده‌ای که تقریباً در جهان بی‌نظیر است، در قرن بیست و یکم، بازی‌های سرنوشت‌ساز و مهمی که تیم ملی فوتبال لبنان در مقدماتی جام جهانی در خاک خود انجام می‌دهد، پس از مذاکراتی که با شبکه داخلی کشور داشت، از تلویزیون محلی پخش نخواهد شد.»

این سایت در ادامه مطلب خود نوشت: «هوادارانی که از حضور در ورزشگاه و تشویق تیم خود از نزدیک ممنوع شدند، از تماشای تلویزیونی این مسابقه هم محروم خواهند شد و تنها راه تماشای مسابقه، دسترسی به اینترنت و کانال AFC در یوتیوب است.»

مسئله دیگر لبنان که حتی نزدیک بود میزبانی این تیم را برابر ایران و امارات تحت تاثیر قرار بدهد، کمبود شدید برق و مشکلات این کشور است که روزانه تا چند ساعت برق این کشور قطع می‌شود.

سایت یاد شده به این مشکل هم اشاره و تاکید کرده است که به دلیل مشکل و قطعی برق در زمان برگزاری مسابقه در مناطق و شهرهای مختلف لبنان، دسترسی به اینترنت و تماشای این مسابقه از سایت AFC را دشوارتر می‌کند.

پخش زنده بازی تیم ملی فوتبال ایران با لبنان منتفی شد

 پخش زنده این بازی هرچند در لبنان با مشکل مواجه شده است اما به نظر می‌رسد تلویزیون ایران مشکلی برای پخش بازی ندارد. در کنداکتور شبکه سه سیما، برای فردا پنجشنبه برنامه فوتبال برتر با پخش زنده بازی ایران و لبنان پیش بینی شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kowpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سرمربی لبنان: این راه موفقیت مقابل ایران است