تاریخ انتشار: 1400/08/20 01:21
کد خبر: 30465

جعفری:مثل دیدار با سپاهان می‌خواهیم اولین شکست پیکان را رقم بزنیم

هافبک ذوب‌آهن معتقد است برتری مقابل سپاهان روحیه مضاعفی به بازیکنان تیم‌شان داده است.
جعفری:مثل دیدار با سپاهان می‌خواهیم اولین شکست پیکان را رقم بزنیم

سجاد جعفری درباره شرایط ذوب‌آهن قبل از مسابقه با پیکان اظهار کرد: پس از بازی با سپاهان و سه امتیاز مهمی که کسب کردیم، از نظر روحی در بهترین شرایط قرار داریم و تمرینات خوبی را هم انجام دادیم و کاملا آماده دیدار مقابل پیکان هستیم تا ان‌شاالله یک برد دیگر کسب کنیم.

او ادامه داد: باخت ما مقابل استقلال یک اتفاق بود که بخاطر شرایط مسابقه رخ داد، اما شاید یکی، دو هفته دیگر با آنها بازی می‌کردیم، بازنده نمی‌شدیم. با این حال گرفتن ۶ امتیاز در سه مسابقه نتیجه بدی نیست و می‌توانیم با شکست دادن پیکان به رتبه سوم برویم و در ادامه فصل هم جایگاهمان را تثبیت کنیم.

هافبک ذوب‌آهن با اشاره به پیروزی اخیرشان مقابل سپاهان عنوان کرد: خیلی‌ها ما را از پیش بازنده می‌دانستند یا فکر شکست سپاهان را نمی‌کردند ولی خدا را شکر با نکاتی که آقای تارتار و کادر فنی گفتند و تلاشی که همه بازیکنان انجام دادند، توانستیم کار بزرگی انجام دهیم و برنده شویم. با این نوع بازی نشان دادیم سپاهان که یک تیم فوق‌العاده هم هست نیز ضعف دارد و می‌توان آنها را شکست داد.

جعفری درباره دیدار مقابل پیکان ابراز کرد: شناخت خیلی خوبی از پیکان داریم و آنها را آنالیز کردیم. حریف ما تیم خوبی دارد و باخت نداشته، اما مثل دیدار با سپاهان می‌خواهیم اولین شکست پیکان را رقم بزنیم و مصمم هستیم تا به پیروزی در این بازی برسیم. از نظر تاکتیکی و روحی در بهترین شرایط هستیم و امیدوارم با لطف خدا و تلاش بچه‌ها سه امتیاز را بگیریم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qd78p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار مدیرعامل باشگاه سپاهان با مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان