تاریخ انتشار: 1400/08/20 13:48
کد خبر: 30448

یک توصیه به مالک تراکتور؛ شما خارجی نخر!

نمی‌دانیم؛ شاید تا الان که شما این مطلب را می‌خوانید تکلیف سرمربی تراکتور مشخص شده باشد.
یک توصیه به مالک تراکتور؛ شما خارجی نخر!

درحالی‌که بین گزینه‌های داخلی صحبت از مهدی رحمتی بود و حتی برخی می‌گفتند توافق او با تراکتور نهایی شده، هوشنگ نصیرزاده به‌عنوان مشاور مالک تراکتور خبر از حضور قطعی یک مربی خارجی در این تیم داد. به‌نظر می‌رسد محمدرضا زنوزی از مربیان ایرانی قطع امید کرده و برای یافتن جانشین فیروز کریمی سراغ بازار خارجی رفته است. قطعا استفاده از دانش وارداتی خیلی هم چیز خوبی است و در رده ملی و باشگاهی، کلی مربی خوب و اثرگذار داشته‌ایم، اما از آن طرف سابقه بسیار خراب همکاری زنوزی با خارجی‌ها آدم را می‌ترساند. مالک تراکتور در این سال‌ها پای هر کسی را به ایران باز کرد، آخرش به تشکیل یک پرونده شکایت بین‌المللی و دریافت غرامت کلان منجر شد.

بین بازیکنان خارجی، زنوزی بدترین خریدهای ممکن را با سرنوشت‌هایی عجیب انجام داد. فقط در یک نمونه کوین کنستانت بدون بازی برای تراکتور توانست این باشگاه را به پرداخت غرامت 800هزار یورویی محکوم کند. لی اروین دیگر بازیکن خارجی تراکتور بود که ناگهان ناپدید شد و بعدها حرف‌های عجیبی هم در مورد دوران حضورش در این تیم زد. هری فوستر و آنتونی استوکس را هم باید به این سیاهه اضافه کنیم؛ بازیکنانی که هر کدام یک دنیا حاشیه و مشکل داشتند. استوکس که شهره آفاق است و صابونش به تن پرسپولیس هم خورده، اما بد نیست بدانید فورستر بعد از حضور در تراکتور انتظارات کادرفنی این تیم را برآورده نکرد، به ماشین‌سازی قرض داده شد و بعد هم به بهانه برگزاری جشن عروسی‌اش رفت که رفت! حالا هم گویا قرار شده سرژ لوکو، بازیکن کامرونی به عضویت تراکتور در بیاید و شاید این چرخه را کامل کند!

بین مربیان هم زنوزی کارش را با توپ پر شروع کرد. او در حالی با جان توشاک قرارداد 3ساله بست که به وضوح روشن بود این مربی اصلا جان و حوصله کار کردن ندارد. بعد هم جورج لیکنس برای مدتی در تراکتور مشغول به‌کار شد و نهایتا این آقا مصطفی دنیزلی بود که مدت خیلی کوتاهی در تبریز کار کرد. بعدها در مورد کوچ ناگهانی افندی گفتند او از زلزله تبریز ترسیده بود. با این شرایط حق بدهید که خبر حضور احتمالی یک مربی خارجی دیگر در تراکتور را کمی نگران‌کننده بدانیم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rdm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 زنوزی: قبول دارم که در قبال تراکتور مقصرم

پایان عصر تراکتورِ کهکشانی با زنوزی
تراکتور از نقل و انتقالات کنار کشید؛

دلیل محبوبیت زنوزی مالک تراکتور در بین مردم غیور تٌرک زبان چه است؟
سردبیر مجموعه رسانه‌های فرتاک به این سوال پاسخ داد؛