تاریخ انتشار: 1400/08/24 17:33
کد خبر: 30239

دلیل قوت گرفتن شائبه نیمکت نشینی بیرانوند و فیکس شدن امیر عابدزاده

تیم ملی کشورمان مقابل لبنان به سختی توانست برنده شود و یک کامبک شیرین را در واپسین دقایق بازی داشت تا شاگردان اسکوچیچ همچنان با این مربی نبازند و همچنان در صدر جدول جایگاه خودشان را حفظ کنند.
دلیل قوت گرفتن شائبه نیمکت نشینی بیرانوند و فیکس شدن امیر عابدزاده

مسابقه‌ای که در آن روز بد بیرانوند بود و گل عجیب و غریبی که خورد و چند اشتباه در جریان بازی همه را منتقد خود دید. اتفاقی که به یکباره باعث شد نام شماره یک تیم ملی در بازی با سوریه به جای بیرانوند به سمت امیررضا عابدزاده برود که درخشش او در لیگ دو اسپانیا مدت هاست به سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی تبدیل شده است. حالا چرا امیر می‌تواند به تیم ملی کمک کند و چرا این همه روی اسم فرزند عقاب آسیا برای بازی با سوریه داده می‌شود را باید در عملکرد این دروازه بان در بازی‌های این دروازه بان دید که درخشش خودش را در پرتغال همچنان در اسپانیا ادامه داده است.

امیر دو فصل رویایی در این باشگاه پرتغالی داشت. در فصل آخر حضور در ماریتیمو، بهترین گلر شد و توانست با این عنوان به لالیگا دو منتقل شود. او در پونفرادینا هم به درخشش خود ادامه می‌دهد. عملکرد عابدزاده باعث تعجب همه شده است. او که در دو بازی اول پونفرادینا با گرفتن نمرات بالا در بین بهتر‌ین‌ها بود، در تیم منتخب هفته قرار بگیرد. امیر در ۱۱ بازی اخیر تیمش به طور کامل بازی کرده و فقط در ۴ بازی عملکرد متوسط یا زیر متوسط داشته است. در مابقی بازی‌ها عملکرد او بسیار خوب یا عالی بوده است.میانگین نمره عابدزاده در ۱۱ هفته‌ای که برای پونفرادینا بازی کرده، 7.27 (در سایت معتبر فوتموب) بوده است. او در ۶ مسابقه کلین‌شیت کرده و اجازه نداده دروازه تیمش باز شود. امیر در این ۱۱ بازی موفق شده ۳۵ بار ضربه بازیکنان حریف را مهار کند. میانگین مهار او در هر مسابقه 3.2 درصد بوده است.بهترین میانگین امیر اما به گل‌های خورده‌اش بازمی‌گردد. او تنها ۸ گل دریافت کرده و از این نظر در جایگاه اول لالیگا دو ایستاده است. علاوه بر این، بیشترین تعداد کلین‌شیت هم متعلق به امیر است. به لحاظ میانگین مهار توپ در هر مسابقه، او جایگاه چهارم را از آن خود کرده است. طبق نمره دهی سایت فوتموب در مجموع و با توجه به تمام آمارها و میانگین‌ها او در حال حاضر بهترین دروازه‌بان لالیگا دو و بالاتر از همه ایستاده است. عابدزاده امیدوار است امروز مقابل «فوئنلا برادا» هم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. این همه اتفاقاتی است که شائبه نیمکت نشین بیرانوند و فیکس شدن امیر عابدزاده قوت بگیرد و این گلر به عنوان نفر اصلی یوزهای ایرانی در قفس توری کشورمان قرار گیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oz5do

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فرصت‌سوزی یاران عابدزاده در لحظه آخر