تاریخ انتشار: 1400/08/24 22:11
کد خبر: 30224

دستیار اسکوچیچ: اگر سوریه را ببریم به جام جهانی نزدیک می‌شویم

دستیار دراگان اسکوچیچ می‌گوید ایران با پیروزی مقابل سوریه به هدفش برای صعود به جام جهانی نزدیک خواهد شد.
دستیار اسکوچیچ: اگر سوریه را ببریم به جام جهانی نزدیک می‌شویم

ماریو تات، دستیار دراگان اسکوچیچ – که به علت اخراج در دیدار با لبنان در این مسابقه غایب است – در نشست خبری دیدار با سوریه که فردا ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شود گفت: فردا بازی مهم دیگری را در پیش داریم. بعد از پنج بازی که در دور رفت انجام دادیم، پنج بازی مهم دیگر در پیش داریم و امیدوار هستیم روند خوبی را ادامه دهیم. بازی فردا به میزبانی سوریه در خاک اردن است و انتظار بازی سختی را داریم. هیچ تیمی نمی تواند بگوید در این زمین باز راحتی خواهد داشت. امیدوارم روند شکست ناپذیری خودمان را ادامه دهیم. اگر بازیکنان با انضباط اشتیاق و انرژی صد درصدی در زمین حاضر شوند مطمئنیم می توانیم بازی را با نتیجه مثبتی تمام کنیم.

دستیار دراگان اسکوچیچ درباره هدایت تیم ملی ایران در این دیدار در غیاب اسکوچیچ، گفت: البته باید تصحیح کنم که اولین باری نیست که به عنوان سرمربی روی نیمکت می نشینم. در بازی با سوریه در دور رفت هم به علت بیماری سرمربی، من روی نیمکت تیم ملی را هدایت می کردم و البته با راه های ارتباطی با سرمربی در تماس خواهم بود. علی رغم اینکه به طور فیزیکی در کنار ما نخواهد بود، ارتباطمان را حفظ خواهیم کرد. مطمئنم از نظر تعامل با سرمربی مشکلی نخواهد بود.

او درباره تغییر سیستم و بازی با دو مهاجم و اینکه با توجه به غیبت طارمی کدام بازیکن به عنوان جایگزین بازی می کند، گفت: شاید جوابم کمی ناامیدکننده باشد. هنوز برای ترکیب فردا به جمع بندی صددرصدی نرسیده‌ایم. می دانیم هر بازیکنی که از ابتدا و یا به عنوان یار جانشین وارد زمین شود خوب بازی می کند. اگر فردا به کمک خدا بازی را ببریم، به هدفمان برای صعود به جام جهانی نزدیک تر می شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45rdwo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاوان سنگین سرکشی بد موقع طارمی