تاریخ انتشار: 1400/08/25 15:25
کد خبر: 30188

آزادی: شایعه جدایی‌ام از استقلال یک شیطنت بود

مهاجم تازه به خدمت گرفته شده استقلال مدعی است تلاش خواهد کرد نظر فرهاد مجیدی را برای دستیابی به فرصت بیشتر جلب کرده و به موفقیت با آبی‌پوشان دست یابد.
 آزادی: شایعه جدایی‌ام از استقلال یک شیطنت بود

بعد از جدایی شیخ دیاباته و مهدی قایدی استقلال با محمدرضا آزادی به توافق دست یافت تا این بازیکن را به عنوان یکی از عناصر تهاجمی تیمش به خدمت بگیرد. آزادی البته تا به امروز فرصت چندانی برای خودنمایی در ترکیب آبی‌پوشان به دست نیاورده و امیدوار است با تلاش بیشتر نظر فرهاد مجیدی را برای دستیابی به ترکیب ثابت این تیم جلب کند.

آزادی در مورد شرایطش در استقلال صحبت‌هایش را به این شکل آغاز می‌کند و گفت: شرایط بد نیست، خوب است و این را همه می‌دانند که هیچ بازیکنی از نیمکت نشینی راضی نیست. حقیقتا انتظار نداشتم که در استقلال نیمکت نشین شوم. من در اروپا بودم و به خاطر آقا فرهاد و علاقه شدید به استقلال پیشنهاد را قبول کردم چون دوست داشتم اینجا باشم و به خاطر این تیم ارزشمند از حدود سه میلیارد پول گذشتم.

او ادامه داد: خیلی دوست داشتم بازی کنم و خودم را نشان بدهم. انگیزه دو برابر داشتم که با تجربه اروپایی اینجا باشم و به همین دلیل بعد از یکسال بازی آنجا تمایل داشتم که باانگیزه زیاد برای یک جایگاه بجنگم.

آزادی در پاسخ به این سوال که با نیمکت نشینی کنار آمده یا خیر گفت: هیچ بازیکنی با شرایط نیمکت نشینی کنار نمی‌آید ولی من تلاشم را می‌کنم که بتوانم در خدمت تیم باشم و به ترکیب اصلی برسم که این نظر کادرفنی است و آنها مشخص می‌کنند که چه بازیکنی در ترکیب باشد. وظیفه من به عنوان بازیکن تمرین و تمرین بیشتر خواهد بود تا هر وقت کادرفنی صلاح بداند با بالاترین سطح آمادگی در تلاش برای اجرای خواسته‌های فنی تیم باشم.

مهاجم جوان آبی پوشان درباره شایعات پیرامون جدایی‌اش اینطور توضیح داد: واقعا من قصد جدایی نداشتم و شیطنت‌هایی بود که برخی درست کردند و به هیچ عنوان صحت نداشت. من انگیزه دارم که ادامه بدهم و باید ببینیم که خدا چه می‌خواهد. این را باید بگویم که هیچ بازیکنی نمی‌تواند برای کادرفنی تعیین تکلیف کند و این مربوط به آنهاست که بازیکنان را برای حضور در ترکیب انتخاب کنند. رسیدن به ترکیب اصلی سخت نیست و برای همه فضا مهیاست که اگر درست کار کنند نظر سرمربی را جلب کنند.

محمدرضا آزادی در مورد حضور در استقلال و انتظار قهرمانی هواداران گفت: خیلی عالی است. جو خیلی خوب و صمیمی در تیم وجود دارد. این تیم پتانسیل بالایی برای قهرمانی دارند و همه داخل و خارج از زمین تلاش داریم که تیم به عنوان قهرمانی برسد. ما همیشه پشت نام استقلال هستیم و برای سربلندی آن تلاش می‌کنیم.

آزادی درمورد اینکه چه رویایی را در استقلال دنبال می‌کند، گفت: گلزنی در دربی را همه دوست دارند ولی رویای من این است که در کنار استقلال ستاره سوم را کسب کنیم. در فوتبال هیچ چیز بعید و غیرممکن نیست امیدواریم که چنین مقام ارزشمندی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p96pl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتخار استقلالی ها به مهدی قائدی؛ از قائدی جوان تر هم داریم