تاریخ انتشار: 1400/08/27 15:08
کد خبر: 30062

حسینی‌: باید اعتماد به نفس داشته باشیم/ بازی با فجر دردسرساز است

سرمربی تیم فوتبال پیکان قبل بازی تیمش برابر فجر سپاسی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر گفت: این بازی می‌تواند برای ما دردسرساز شود و اگر تمرکز لازم را نداشته باشیم، دچار مشکل خواهیم شد.
حسینی‌: باید اعتماد به نفس داشته باشیم/ بازی با فجر دردسرساز است

 مجتبی حسینی‌ سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از ظهر روز پنج‌شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر فجر سپاسی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بعد از بازی سختی که داشتیم، سعی کردیم ریکاوری و تمرینات خوبی داشته باشیم. تیم فجر پس از شروعی که در لیگ برتر داشت، توانست عملکرد خوبی داشته باشد. من به بازیکنان گفتم که این بازی می‌تواند برای ما دردسرساز شود و اگر تمرکز لازم را نداشته باشند، دچار مشکل خواهد شد. ما باید با تمرکز کامل و با اعتماد به نفس بالا مقابل این تیم ظاهر شویم.

او درباره محروم و مصدوم تیمش گفت: ما تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم. 

حسینی درباره نتایج تیمش تاکید کرد: ما یک تیمی هستیم که هزینه بالایی نکردیم. ما سعی کردیم از جوانان استفاده کنیم و باشگاه از ما حمایت کرده است و امیدوارم بازیکنان قدر این موقعیت را بدانند و این روند را حفظ کنند. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: ما باید خودمان را آماده بازی‌های سنگین‌تر کنیم اما هر بازی برای ما سختی‌های خودش را دارد.

او درباره زمین ورزشگاه انقلاب کرج گفت: این زمین اجاره‌ای است و از باشگاه خواهش کردیم از قلعه‌ حسن خان بیرون بیاییم اما بارندگی باعث شد کیفیت زمین کاهش پیدا کند. الان ۴ تیم در کرج بازی می‌کنند و این مشکل مربوط به ما نیست و این به خاطر امکانات ورزشی تهران است.

او درباره عملکرد تیم ملی ایران در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر خاطرنشان کرد:‌ جا دارد به مجموعه تیم ملی تبریک بگویم. تیمی که همه بازی‌هایش را برده است و یک نتیجه مساوی کسب کرده است، جای صحبت ندارد. در بازی تیم ملی برابر سوریه، یک ضعف فنی در تیم سوریه دیدم و ما باید مقابل تیم‌های قوی‌تری بازی کنیم.

دو تیم پیکان و فجرسپاسی فردا (جمعه)، ساعت 15:00 در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف هم می‌روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrqqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساخت خط دفاعی مطمئن در پیکان